Het is nu wo apr 24, 2024 10:49 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Clancy Lyall, Paratrooper, heeft uw hulp nodig! 
Auteur Bericht
Ronald78
Bericht Clancy Lyall, Paratrooper, heeft uw hulp nodig!
Clancy Lyall uit Maryland in de VS zou graag nog eens op bezoek komen in Europa. Jammer genoeg heeft hij niet de fondsen om dit te betalen en voor een laatst keer zijn eer te bewijzen bij de graven van zijn gevallen broeders.
Paul Woodadge en mezelf hebben besloten om Clancy een handje te helpen.
We verkopen door hem gehandtekende foto's voor slechts 20 dollar inclusief portkosten per stuk. Dit om mee geld in te zamelen. Ook mag je meer geld storten indien je wenst. We hopen om genoeg geld binnen te krijgen om zijn reis te bekostigen. Het duurste zullen de vliegtuigtickets zijn want een gewone stoel kunnen we hem niet aanbieden wegens zijn slechte benen.
Indien het ons niet zou lukken om de nodige fondsen bijeen te krijgen zal het geld die we al hebben gewoon naar Clancy zijn rekening gestort worden. Clancy en zijn vrouw Liz kunnen daarmee een deel van hun doktersrekeningen betalen. Indien het ons wel lukt en we houden dan nog geld over, gaat dit ook naar zijn rekening om hen verder te helpen.
Waarom Clancy helpen? Clancy heeft kanker en verdient het recht om naar hier te komen voor een laatste keer. We hopen van harte dat jullie een duit in het laadje kunt steken. We appreciëren elke hulp.
Mail ons naar ClancyLyall2010@gmail.com

Clancy Lyall is volledig op de hoogte van ons project en we hebben zijn volledige steun.

Thank you for the support. Currahee!
"Clancy Lyall to Europe 2010"


za dec 26, 2009 5:55 am
RainbowRob
Bericht 
Ik heb de foto al een tijdje in bezit. Een mooie a4 foto met handtekening.

Ron misschien kun je hier een foto plaatsen van de handtekening foto.


ma dec 28, 2009 7:43 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Even wat technische probleempjes, maar nu kan ik eindelijk posten: ik heb je mailadres aangepast, om te voorkomen dat spambots er gebruik van kunnen maken.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma dec 28, 2009 9:49 pm
Profiel
Ronald78
Bericht 
Sorry, geen tijd om het te vertalen voor jullie maar ik denk wel dat jullie Engels kunnen hé.

Citaat:
Hello all

Sadly I have to make the following announcement:

Clancy Lyall to Europe 2010 has been cancelled and will not be postponed to another date. Clancy had a severe medical issue during the holiday season and his doctor adviced him not to travel. I can not go into details what Clancy has been through but I can tell you that he is recovering and doing better now. He is hanging tough.
He apologises for cancelling the trip but we understand and put his health on first spot, as it has to be.

We want to thank all the supporters and friends out there for their generous donations and support. All the money we made will be send to Clancy & Liz Lyall's bankaccount, which can help him pay for his and her medical bills.

We are still selling the signed pictures and all proceeds will go directly to him.

Thank you all for the generosity and support.

Kind regards

the Clancy Lyall to Europe 2010 team.


ma jan 04, 2010 9:02 pm
muncio
Bericht 
Ik vind het een heel nobel streven en heb het ermee te doen alleen ik ken meer van dit soort verhalen ook een familie van een geadopteerde soldaat van me.
Ik zou het liefste ook zien dat er een stichting was met subsidies en giften die dit soort mensen kan helpen.


wo jan 06, 2010 4:08 pm
muncio
Bericht 
O nee das geen moeite :P doe ik met alle plezier.


wo jan 06, 2010 4:27 pm
Ronald78
Bericht 
We zamelen nog steeds geld in hoor. Alles wat we inzamelen gaat naar zijn medische rekeningen.
Clancy vroeg aan mij om deze hem persoonlijk te bezorgen dus ik streef naar een afreisdata van ergens in april.


do jan 07, 2010 4:46 am
Dennis N
Bericht 
muncio schreef:
Ik vind het een heel nobel streven en heb het ermee te doen alleen ik ken meer van dit soort verhalen ook een familie van een geadopteerde soldaat van me.
Ik zou het liefste ook zien dat er een stichting was met subsidies en giften die dit soort mensen kan helpen.


Willen ze een keer overkomen om het graf van hun familielid te bezoeken en in welke lijn is dit dan? Oom, neef, vader? Ik weet misschien wat.


do jan 07, 2010 11:01 am
muncio
Bericht 
Ooms, tantes en neven/nichten hele rataplan is het.
Mail me als je wat weet ik ben nieuwsgierig.


vr jan 08, 2010 3:48 pm
Dennis N
Bericht 
Het is alleen voor zoons en dochters naar ik begreep.


vr jan 08, 2010 5:52 pm
muncio
Bericht 
Oke dus ook zijn zoon die toen 9 maanden oud was.
Ik ben benieuwd.


vr jan 08, 2010 9:33 pm
Dennis N
Bericht 
Ik ga even het eea navragen, je hoort er nog van.


vr jan 08, 2010 9:34 pm
-Spitfire-
Bericht 
Zou ik graag ook meer over willen weten als je meer info hebt Dennis. :)


za jan 09, 2010 5:39 pm
RainbowRob
Bericht 
Zou ik graag ook meer over willen weten als je meer info hebt Dennis.

Hier sluit ik mij bij aan.

Fiwi inderdaad misschien een idee om de locaties hier te vermelden zodat we onze foto's kunnen doorgeven.


wo jan 20, 2010 10:12 am
Roel R
Bericht 
Kijk eens of je via het V-Fonds iets kunt bereiken, dit moet dan via een officiele aanvraag en via een stichting (stiwot misschien?) Wij, www.leudalmonument.nl krijgen via hun financiele ondersteuning bij het laten overkomen van veteranen.


wo jan 20, 2010 1:26 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group