Het is nu di maart 19, 2024 10:21 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
La Roche en Ardenne - 11 januari 1945 
Auteur Bericht
Onweerwolf
Bericht La Roche en Ardenne - 11 januari 1945
Ik ben op zoek naar informatie over de bevrijding van La Roche en Ardenne op 11 januari 1945 door eenheden van de 51e Highland Division, ondersteund door tanks van het 1st Northhamptonshire. En in het speciaal naar informatie over gevechten die daarna ten zuiden van La Roche plaats vonden rond het plaatsje Hives met de achterhoede van de terugtrekkende Duitse Panzereenheden.

Hiermee in verband ben ik ook op zoek naar het boek The 51st Highland Division in the Ardennes, Pieter Stolte, Arnhem 1999 of contactgegevens van de auteur.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?


ma jan 31, 2011 3:12 am
Pieter F
Bericht 
Ik kan je in ieder geval helpen met de laatste vraag. Zie daarvoor mijn PM. Wat betreft de gezochte informatie, dan zal ik vanavond eens in mijn boekenkast moeten duiken.


ma jan 31, 2011 11:04 am
Onweerwolf
Bericht 
Hartelijk dank voor je reactie! Binnenkort breng ik een weekend door in deze omgeving met een groep studenten en daarom ben ik op zoek naar een mooi , waargebeurd verhaal. Wanneer je mij daarbij kan helpen, waardeer ik dat zeer.


ma jan 31, 2011 2:51 pm
Pieter F
Bericht 
Pieter kan je hier ongetwijfeld bij helpen. Het zou overigens leuk zijn wanneer je de ervaringen van het weekend met de studenten hier zou willen delen.


ma jan 31, 2011 3:15 pm
Pieter F
Bericht 
Laat dat topic nu net gestart zijn door Pieter Stolte. :wink:


di feb 01, 2011 9:54 am
stolpi
Bericht Re: La Roche en Ardenne - 11 januari 1945
Meer over Brits in the Ardennes: http://www.ww2f.com/topic/39225-brits-i ... 445/page-2

Helaas is mijn topic op WW2talk verloren gegaan.


za jun 18, 2016 11:41 am
stolpi
Bericht Re: La Roche en Ardenne - 11 januari 1945
Nieuw topic op WW2Talk over de 51 HD in the Ardennen:

http://ww2talk.com/index.php?threads/ar ... div.68617/


do jan 12, 2017 12:47 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group