Het is nu vr maart 29, 2024 4:34 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
[Aanvullingen] STIWOT Beursagenda 2004 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht [Aanvullingen] STIWOT Beursagenda 2004
Via www.stiwot.nl is de "Agenda" te bekijken. Deze beurs- en evenementenagenda heeft een update gehad naar aanleiding van de vele herdenkingen die in de maand september met betrekking tot operatie "Market Garden" worden gehouden. Tevens zijn vele andere evenementen, beurzen en herdenkingen toegevoegd.

Wanneer u iets mist op deze agenda kunt u dit natuurlijk altijd aan ons doorgeven, bijvoorbeeld via dit topic. Op deze manier stelt u ook andere WO2-geinteresseerden in staat om de verschillende evenementen, beurzen en herdenkingen te bezoeken !


zo aug 15, 2004 5:54 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Perfect Barry, toch wat tijd gevonden? :P
Ziet er netjes uit zo. Voor elk wat wils.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo aug 15, 2004 8:27 pm
Profiel WWW
Dennis
Bericht 
In september wordt op het huidige terrein van luchthaven Maastricht-Aachen een nieuw monument onthuld. Dit monument wordt geplaatst ter herinnering aan de bevrijding van dit stukje Limburg. Het monument wordt onder aanwezigheid van vets en andere vips onthuld.
Dit is geplaatst door Ronald Stassen, staat bij het forum onder archief.
Gaat dit nog gebeuren of is hier verder nog niets over bekend?
staat overigens niet bij de agenda, vandaar mijn vraag.


zo aug 15, 2004 10:39 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Dennis,

Zie mijn ander stukje onder Musea. De plaats van het monument is dus gewijzigd.

Groet

Ronald


ma aug 16, 2004 8:13 am
Jurrie
Bericht 
Superhandig, net wat ik ff nodig had

Jurrie


ma aug 16, 2004 12:51 pm
Bart Geraerts
Bericht 
@ barry, kunnen daar ook alle opendeurdagen van fort eben-emael op gezet worden, aangezien dit ook betrekking heeft tot WOII? :?: :?:


ma aug 16, 2004 2:01 pm
Antwerp X
Bericht 
Waarom niet gewoon een evenementenagenda aanmaken? Als ik iets wil weten over een beurs wil ik niet eerst 100 opendeurdagen, herdenkingen en festiviteiten doorscrollen.


ma aug 16, 2004 6:12 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bart Geraerts schreef:
@ barry, kunnen daar ook alle opendeurdagen van fort eben-emael op gezet worden, aangezien dit ook betrekking heeft tot WOII? :?: :?:

Ligt er een beetje aan hoeveel het er zijn, laat het maar eens weten.

Antwerp X schreef:
Waarom niet gewoon een evenementenagenda aanmaken? Als ik iets wil weten over een beurs wil ik niet eerst 100 opendeurdagen, herdenkingen en festiviteiten doorscrollen.

Omdat we ervoor gekozen hebben in ieder geval met betrekking tot Market Garden zo compleet mogelijk te zijn. Voor jou als Belg is dit misschien niet echt interessant, maar hier in Nederland leeft het nogal.


ma aug 16, 2004 6:19 pm
Profiel
Antwerp X
Bericht 
barry schreef:
Omdat we ervoor gekozen hebben in ieder geval met betrekking tot Market Garden zo compleet mogelijk te zijn. Voor jou als Belg is dit misschien niet echt interessant, maar hier in Nederland leeft het nogal.


En wat heeft dat te maken met het feit dat het overzichtelijker zou zijn om herdenkingen en beurzen in aparte categorieën onder te brengen?


ma aug 16, 2004 7:09 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Niets 8), eerst was het namelijk puur een beurzen- en evenementenagenda. Naar aanleiding van Market Garden wilden we eens bekijken of er interesse was voor een uitbreiding met o.a. herdenkingen maar ook vele beurzen en evenementen naar aanleiding van deze operatie.
Na afloop van deze periode zal geëvalueerd worden of een dergelijke uitbreiding ook in de toekomst wenselijk is, of dat we de agenda misschien wel anders in moeten gaan richten.

Voorlopig ontvangen we echter veel positieve reacties, omdat veel items naar aanleiding van Market Garden nu eindelijk eens op een rijtje staan.


ma aug 16, 2004 7:24 pm
Profiel
Bart Geraerts
Bericht 
het fort is 1 weekend per maand geopend :) dus das niet zoveel :P

28-29 augustus
25-26 september
23-24 oktober
20-21 november

dit zijn ze voor dit jaar, niet zo veel ? :wink:


Laatst bijgewerkt door Bart Geraerts op ma aug 16, 2004 8:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



ma aug 16, 2004 8:10 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Eh Bart, 1 wwekeind per jaar? Ik tel er zo al vier :lol:

Antwerpx, ik snap op zich je probleem wel.
Ik denk dat de echte wo2 fanaten op zich niet zo'n probleem hebben met bladeren. We zullen de technische dienst eens vragen of er ooit een sorteermogelijkheid in kan worden aangebracht. Zodat je op beurzen of evenementen kan sorteren.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma aug 16, 2004 8:18 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
Doh, something's wrong there 8)

da moet weekends zijn :P kzal het zo even veranderen ;)


ma aug 16, 2004 8:20 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bart Geraerts schreef:
het fort is 1 weekend per maand geopend :) dus das niet zoveel :P
dit zijn ze voor dit jaar, niet zo veel ? :wink:


Dat is inderdaad nog te overzien.

Consider it done 8).


ma aug 16, 2004 8:35 pm
Profiel
OmErta
Bericht 
http://users.pandora.be/glock17/flyer.gif

dit is mss nog een beurs om erbij te plaatsen? Want ik merk dat er nog niet zo veel Belgische beurzen/evenementen opstaan en daar zal ik proberen verandering in te brengen. Als je liever hebt dat ik de volgende per pm doorgeef moet je het zeggen hé

grtz alex


ma aug 16, 2004 8:59 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group