Het is nu do maart 28, 2024 9:14 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Dutch Airborne Friends 
Auteur Bericht
Panky51
Bericht Dutch Airborne Friends
Hi,

Wie kan mij aan een evt. email adres van de Ver. van Airborne Vrienden helpen ?

Gr.

Paul


zo okt 03, 2004 8:49 pm
Hans
Bericht 
Email adres is : vvam@planet.nl


zo okt 03, 2004 8:58 pm
Panky51
Bericht 
Hans,

Bedankt ! Ik probeer nl. achter de naam van een 101 ABN veteraan te komen (vriend van wijlen mijn ouders), die op een foto met mijn moeder uit de jaren 70 staat...Ik heb reeds een email verzonden !

Gr.

Paul


zo okt 03, 2004 10:42 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Paul, verwacht geen al te snelle reactie van het VVAM. Verder weet ik niet of het VVAM in dit geval de beste optie is aangezien zij zich volgens mij meer richten op 1st British Airborne Division. Ook op dit forum zij er wellicht mensen die je kunnen helpen met hun contacten en tevens kan er een oproep geplaatst worden op STIWOT's www.band-of-brothers.nl . Misschien kan je de foto en de gegevens die je bekend zijn op dit forum plaatsen?


zo okt 03, 2004 10:48 pm
Profiel
Hans
Bericht 
Paul, uit ervaring weet ik dat het enige tijd kan duren eer je een antwoord kunt verwachten.

Als ik je nog een tip mag geven : plaats de gegevens die je wel hebt van deze veteraan incl. een eventuele foto op ons forum. Er zijn hier leden genoeg die je misschien ook kunnen helpen en je door kunnen verwijzen naar personen/instanties die je verder kunnen helpen.

Edit : Barry was me weer eens enkele seconden voor :wink:


zo okt 03, 2004 10:49 pm
Panky51
Bericht 
Hans en Barry,

Het enige wat ik heb is de foto....Ik heb deze ook al op Trigger Time gezet en Mark Bando kwam met een evt. naam van Wilbur Shanklin (506) doch is ook niet 100% zeker. Aangezien mijn ouders ook bij de Vereniging van Airborne Vrienden aangesloten waren, dacht ik het zo te proberen...

Gr.

Paul

Afbeelding


zo okt 03, 2004 10:55 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Paul,

Probeer het ook eens op de site van Wild Bill Guarnere.

http://www.wildbillguarnere.com

Groet

Ronald


ma okt 04, 2004 12:05 pm
Panky51
Bericht 
Hallo,

De veteraan is geidentificeerd als Bill Olsen, vml President van de 101st ABN DIV Association in 1969.

Gr.

Paul


di okt 05, 2004 2:55 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group