Het is nu do maart 28, 2024 6:36 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Bericht Oorlogsmusea.nl 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht Bericht Oorlogsmusea.nl
Namens Ronald Stassen mag ik u het volgende bericht bekend maken:

Ronald Stassen schreef:
Beste Allemaal,

Bij deze wil ik jullie van het heugelijke nieuws op de hoogte brengen dat we zojuist op Oorlogsmusea.nl de vijfhonderdste entrie gedaan hebben. Dat dit een zeer heugelijk feit is, waar we als medewerkers van Oorlogsmusea.nl halsreikend naar hebben uitgekeken, hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Het is echter niet alleen de kwantiteit die toegenomen is maar ook zeer zeker de kwaliteit.
OM is namelijk zeer hard aan de weg aan het timmeren om zowel nationaal als internationaal een informatiebron te worden die zijn weerga niet kent. Zo zijn we bijvoorbeeld bezig om Oorlogsmusea.nl ook in het Engels te vertalen om zo ook internationaal als een betrouwbare informatiebron gezien te worden. Hiervoor kunnen we overigens nog mensen gebruiken die de Nederlandse en Engelse taal machtig zijn en ons willen helpen om Oorlogsmusea.nl naar het Engels te vertalen.

Bovenstaande zou echter allemaal niet mogelijk zijn geweest als we geen hulp zouden krijgen van iedereen die zijn of haar steentje bijdraagt. Allereerst het bestuur van STIWOT (Frank, Wilco en Hans) dat hard heeft meegeholpen om Oorlogsmusea.nl naar een hoger niveau te tillen.
De vele entries, door mensen die niet behoren tot de vaste medewerkers maar zich wel volledig hiervoor hebben ingezet, en zich meer dan anderen van deze taak hebben gekweten: Barry van Veen, Ties van der Broek, Ernst Jan Jonkers, Hans Sonnemans, H.J. Koster en vele anderen die ik vergeten ben.

Maar natuurlijk ook, en vooral, onze eigen medewerkers die avond aan avond bezig zijn om alles in goed banen te leiden en de afgelopen periode bewezen hebben voor mij zeer waardevolle aanwinsten te zijn: Jeroen Koppes en Roel Boons (die onder andere de technische kant voortreffelijk verzorgen), Felix Dahlberger (speciale dank voor het mooie fotomateriaal), natuurlijk veel dank aan Marcel Jans en “last but not least” Tessa de Jong.

Ook wil ik hierbij een woord van dank aan Rik Scherpenburg richten.

Ik wil iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen hartelijk bedanken en hopelijk mag ik nog lang van jullie diensten gebruik maken.


Met vriendelijke groet
Ronald Stassen

Projectleider www.oorlogsmusea.nl

Eventuele reacties en felicitaties mogen in het volgende topic:
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=1579


di okt 05, 2004 8:54 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group