Het is nu di maart 19, 2024 5:56 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
TV-programma Historische WOII Vondsten 
Auteur Bericht
AwesomeBob
Bericht TV-programma Historische WOII Vondsten
Hi allen,

Ik ben voor een nieuw televisieprogramma momenteel bezig met de research naar WOII vondsten. In dit programma schetsen we een beeld van wat er allemaal te verkrijgen en te vinden is in Nederland dat van enige betekenis is uit de oorlog en wie daar bij betrokken was.

Met een team van experts gaan we op pad om de geschiedenis van vliegtuigwrakken, bommen en militaire antiquiteiten te achterhalen. Wat is er wanneer gebeurt en wie waren erbij betrokken? Wat is er nog van over en wat betekent de vondst? En wat doen we ermee? We willen de historische waarde achterhalen en een mooi en integer programma maken.

Voor dit programma hebben we ook contact met het Ministerie van Defensie, die ons graag helpt met de grotere vondsten zoals bommen en vergunningen etc. Naast dat we met hen samenwerken zoek ik dus gepassioneerde verzamelaars of mensen die zich in hun beroep bezig houden met het vinden van WOII overblijfselen. Wellicht kennen jullie mensen die dit doen of zijn.

Ik hoor heel graag van jullie. Je kunt mij je contactgegevens en oorlogsonderwerp(en) mailen op bob@awesomeoriginals.nl. Dank!


ma jun 11, 2018 4:54 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group