Het is nu do maart 28, 2024 4:38 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Website www.ww2awards.com sterk gegroeid in 2009. 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht Website www.ww2awards.com sterk gegroeid in 2009.
De website www.ww2awards.com is in 2009 inhoudelijk sterk gegroeid. Naast het inbrengen van diverse biografieën van personen en beschrijvingen van onderscheidingen hebben de medewerkers 93 nieuwe onderscheidingen en 2245 nieuwe personen ingebracht. Bij die personen zijn totaal 9378 onderscheidingen ingevoerd. Voor 70 onderscheidingen en 584 personen zijn afbeeldingen ingebracht. Naast het eigen onderzoekswerk van de medewerkers is veel hiervan ook tot stand gekomen door inbreng van derden zoals onderzoekers, verzamelaars van afbeeldingen en documenten, maar vooral ook van nabestaanden van en van de veteranen zelf.

Zo zijn er bijvoorbeeld 54 Eichenlaubträger, 332 Ritterkreuzträger, 235 Ehrenpokal ontvangers, 17 Vliegerkruis, 18 Bronzen Leeuw, 20 Bronzen Kruis, 245 US Distinguished Service Cross, 662 US Silver Star, 490 US Bronze Star, 78 US Air Medal, 55 US Distinguished Flying Cross, 15 British Military Cross, 5 British Military Medal, 15 British Distinguished Service Cross, 139 British Distinguished Flying Cross, 20 Distinguished Flying Medal en 13 British Distinguished Service Medal ontvangers ingebracht.

Wat betreft de nationaliteiten zijn er bij voorbeeld 3 Belgen, 30 Canadezen, 145 Duitsers, 69 Fransen, 195 Nederlanders, 170 Sovjets, 161 Britten en 948 Amerikanen ingebracht.

Voor een jaar werk zeker een mooi resultaat, dat aan de medewerkers een felicitatie en bedankje waard is. Maar zeker ook een groot dankwoord naar al die anderen die op kleine en grote wijze een bijdrage hebben geleverd aan de website. Voor 2010 zal door het team zeker worden voortgebouwd op deze vooruitgang.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


vr jan 01, 2010 2:40 pm
Profiel WWW
jan
Bericht 
Beste Wilco

Allereerst wil ik jullie van www.ww2awards.com een Pluim geven voor al het werk wat jullie verzet hebben.

Alleen heb ik het idee dat door de enthousiasme niet alles even netjes word afgehandeld.
Zo heb ik ook enige bijdrage mogen leveren aan foto’s, alleen de link naar de bron is tot op heden nog steeds niet aangepast zoals was af gesproken in November 2009 met jou.
Naar herhaaldelijke mail aan jou is tot op heden de link naar de bron nog steeds niet aangepast.
En op mijn laatste mail in Mei heb ik zelfs geen reactie meer mogen ontvangen, dan alleen een ontvangst bevestiging.

Het kan best zo zijn dat daar een reden voor is of er is iets fout gegaan, maar gezien ik niets meer verneem van jou reageer ik maar op deze manier, via het forum.
Misschien dat ik op deze manier van benadering wel een reactie krijg en de afspraken alsnog tot stand gaan komen.

Gr, Jan


wo aug 18, 2010 5:09 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik zie in mijn emailbehandeling dat ik je op 22 mei om 20.57 uur een reactie heb gezonden. Helaas zorgt de grote hoeveelheid mail en bijdragen voor vertraging, ik heb deze nu met voorrang behandeld.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo aug 18, 2010 7:07 pm
Profiel WWW
jan
Bericht 
Ik heb je een PB gestuurd Wilco.


wo aug 18, 2010 9:48 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group