Het is nu di maart 19, 2024 8:31 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Verkiezing "forumlid van het jaar" 
Auteur Bericht
MdB
Bericht 
Ik ga voor Harro. Goede feitenkennis en altijd bereid om iemand te helpen met zijn of haar vragen. En soms voert Harro zijn discussies wat scherper en directer maar dat maakt het juist leuker om de discussie te volgen. Ik geniet ervan.


Even iets anders. Zijn er aan deze prijs nog verplichtingen verbonden voor de winnaar?? Een presentatie bijvoorbeeld tijdens de Stiwot info dag??? :mrgreen:

(of het nou een fantastisch reisverslag is van Koos of een mooie presentatie over het Ardennenoffensief van Harro of...... ik ben voor ;-) )


ma okt 18, 2010 10:48 pm
Vin1
Bericht 
Ik ga voor Koos voor zijn nuttige bijdrage/tips m.b.t. reportagewerk.

(Bericht is aangepast :wink: ')


di okt 19, 2010 10:57 am
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Vin1, we willen weten waarom je iemand nomineert, niet waarom je iemand niet nomineert.

[edit] Bedankt voor de aanpassing, Vin1! [/edit]

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


di okt 19, 2010 11:14 am
Profiel WWW
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Ik stem: Harro, hoewel Koos er dicht bijkomt met zijn interessante fotoreportages. Een eerlijke verdiende 2e plaats in mijn ogen. ;)

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


di okt 19, 2010 11:09 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat het niet een keuze is tussen Harro of Koos. Anderen mogen ook genomineerd worden hoor.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo okt 20, 2010 8:19 am
Profiel WWW
dirk
Bericht 
Ik stem op mezelf. Gewoon, omdat het kan :wink:

Mijn stem gaat naar Harro: altijd zeer interessante posts, zeer veel kennis, iemand die echt iets bijdraagt aan dit forum


wo okt 20, 2010 8:49 am
Harro
Bericht 
K.J. Koster schreef:
Ik ben wel benieuwd waar hij nu zelf blijft in deze topic. Misschien vind hij het wel helemaal niks :roll: .

Euh, ik ben het ermee eens? :wink:

De keuze wordt wel sterk ingeperkt door de uitsluiting van moderators (eigenlijk merk ik nu pas hoeveel dat er zijn en dat die naast het moderatorschap ook een rijke stroom kennis en informatie uitwisselen). Anders ging mijn stem zonder meer naar Auke (met Kevin als runner-up).


do okt 21, 2010 4:55 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Dan moeten we dus eigenlijk ook een "moderator van het jaar" kiezen? :wink:

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


do okt 21, 2010 5:45 pm
Profiel WWW
Harro
Bericht 
Of gewoon mee laten tellen voor zo'n verkiezing (al is dat nu een beetje mosterd na de maaltijd).


do okt 21, 2010 6:59 pm
wo2-freak
Bericht 
Ik kies voor Harro.


do okt 21, 2010 7:59 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
wo2-freak schreef:
Ik kies voor Harro.

Zou je je a.j.b. motivatie nog met ons willen delen?

Jeroen schreef:
- Nominaties zonder onderbouwing worden niet in behandeling genomen.

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


do okt 21, 2010 9:40 pm
Profiel WWW
wo2-freak
Bericht 
Kevin schreef:
wo2-freak schreef:
Ik kies voor Harro.

Zou je je a.j.b. motivatie nog met ons willen delen?



Ja hoor.

Harro plaatst vaak goede, informatieve berichten en geeft soms ook goede links waar ik gebruik van kan maken, of gebruik van heb gemaakt. Ook heeft hij mij soms geholpen toen ik informatie nodig had over bepaalde onderwerpen. Alleen in discussies is hij soms wel erg bot wat ik altijd vervelend vind, daarom ook soms kleine ruzies. Maar ja, dan weten jullie waarom ik hem nomineer :)


vr okt 22, 2010 4:18 pm
muncio
Bericht 
Harro is er denk stil van :P


za okt 23, 2010 11:11 pm
siggel
Bericht 
Ik stem op Harro. Als je wat wilt weten en hij weet het toevallig niet, dan nog wilt hij je helpen zoeken. En om zijn kennis natuurlijk!! Mede door hem ben ik geintreseert geraakt in bepaalde onderwerpen en weet ik dat er een groot grijs gebied is!


ma okt 25, 2010 11:00 am
Avatar gebruiker
Jelle Y.

Geregistreerd:
do jul 23, 2009 11:43 am
Berichten: 3092
Woonplaats: Leeuwarden
Bericht 
Ik stem ook op Harro (die titel kan jou niet meer ontgaan!!).

Veel is al gezegd.
Wat ik verder in hem waardeer is zijn zuivere en feitelijke benadering van veel onderwerpen. Heel clean. Wanneer andere leden persoonlijk betrokken raken bij het onderwerp, vliegen de emoties wel eens over en weer.
Harro probeert mensen in zijn posts steeds naar het feitelijke terug te leiden. Daardoor benaderen de onderwerpen een hoog niveau en worden ze leerzaam.

Dat hij daarnaast ook wel eens z'n gevoel laat meespreken, is niet meer dan normaal.

_________________
Jelle
Awards/Persons Editor

"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill


ma okt 25, 2010 1:00 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group