Het is nu do maart 28, 2024 10:10 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
[Feedback] Go2War2 
Auteur Bericht
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Onyx, bedankt voor je correcties! Alles is aangepast. 'Denkpisten' is overigens een Vlaams woord, ik heb er denkwijzen van gemaakt.

Om dit topic overzichtelijk te houden, heb ik toch maar even een speciaal topic geopend voor spellingsfouten. Dit is de link:

[Spellingsfouten] Go2War2

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


wo dec 29, 2004 12:37 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Vraagje: over welke specifieke onderwerpen zouden jullie meer artikelen willen zien verschijnen?

Ik kan niet beloven dat we direct met deze wensen aan de slag gaan, want we zijn natuurlijk vooral afhankelijk van de kennis en interesse van auteurs. Waneer we wat mogelijke onderwerpen op een rijtje hebben staan, kunnen we hier natuurlijk altijd een beetje rekening mee houden.

Ik ben benieuwd naar de onderwerpen die jullie noemen!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


do jan 06, 2005 1:40 am
Profiel WWW
Onyx
Bericht 
Englandspiel. Ik las laatst eea over dat dit misleiding was door de Engelsen, de meningen zijn iig verdeeld. Misleiding in het algemeen en met D-Day in het bijzonder vind ik ook interessant.

Over Vichy zou ik ook wel wat meer willen weten.


do jan 06, 2005 11:59 am
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Onyx, bedankt weer voor je tips!

Onyx schreef:
Englandspiel. Ik las laatst eea over dat dit misleiding was door de Engelsen, de meningen zijn iig verdeeld.

Een algemeen artikel over het Englandspiel lijkt mij inderdaad ook erg interessant. In het volgende ooggetuigenverslag - http://www.go2war2.nl/artikel/1066 - speelt het Englandspiel overigens een belangrijke rol.

Onyx schreef:
Misleiding in het algemeen en met D-Day in het bijzonder vind ik ook interessant.

Het onderdeel misleiding kan inderdaad nog flink uitgebreid worden. Over misleiding voor aanvang van D-Day hebben we reeds het volgende artikel on-line staan: http://www.go2war2.nl/artikel/570.

Onyx schreef:
Over Vichy zou ik ook wel wat meer willen weten.

Een artikel over het Vichy-regime en/of Pétain lijkt mij ook een mooie uitbreiding.

Misschien dat bepaalde bezoekers of één van de vaste auteurs één van bovenstaande onderwerpen wel ziet zitten om te beschrijven. Er valt nog ontzettend veel te beschrijven dat ik het persoonlijk best interessant vind om te horen naar welke onderwerpen er interesse is.

Iemand nog andere suggesties?

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


do jan 06, 2005 8:43 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Vichy zal zeker aan de orde komen als ik na Fall Gelb het vervolg Fall Rot zal beschrijven, even geduld dus

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do jan 06, 2005 10:00 pm
Profiel WWW
Onyx
Bericht 
Kevin schreef:
Onyx, bedankt weer voor je tips!

Onyx schreef:
Englandspiel. Ik las laatst eea over dat dit misleiding was door de Engelsen, de meningen zijn iig verdeeld.

Een algemeen artikel over het Englandspiel lijkt mij inderdaad ook erg interessant. In het volgende ooggetuigenverslag - http://www.go2war2.nl/artikel/1066 - speelt het Englandspiel overigens een belangrijke rol.

...


Ik zocht op Englandspiel maar vond niks. Ga dat artikel zeker lezen. Bedankt.

@Wilco: ik wacht rustig af :)


vr jan 07, 2005 11:04 am
nickMb
Bericht 
ik zou alleen nog wat meer handwapens en geschut er bij.
de vliegtuigen en schepen verdienen alle lof.
Lekker groot veel informatie en ruime keus van wat je wil.
Ps misschienook wat tanks erbij


do apr 14, 2005 8:55 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Nick, bedankt voor je opmerkingen!

Misschien dat we binnenkort wat meer artikelen kunnen plaatsen over handwapens. In ieder geval zijn er twee mensen die aangegeven hebben dat ze hiermee aan de slag wilden gaan.

Tanks staan nog niet echt op de planning. Ook geschut zie ik nog niet op de planning staan. Maar mocht iemand zich geroepen voelen om hierover te schrijven, dan hoor ik het uiteraard heel graag. Uiteindelijk zijn we wat betreft de onderwerpen afhankelijk van de keuze van gastauteurs en vaste auteurs.

Van mij kun je in ieder geval geen artikelen over wapens/techniek verwachten. Ik heb er totaal geen verstand van. :oops:

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


do apr 14, 2005 10:21 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Wat tanks betreft zullen er zeker binnen afzienbare tijd enkele worden geplaatst (ivm artikel Fall Gelb)

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do apr 14, 2005 11:32 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Momenteel zijn we bezig met het samenstellen van een zogenaamd werkplan voor het komende jaar. Hierin verwerken we de plannen die we met betrekking tot Go2War2.nl hebben en formuleren we onze doelstellingen.

Heb je ideeën, suggesties, opmerkingen, aanmerkingen of vragen aangaande Go2War2.nl? Plaats ze dan in dit topic. Misschien kunnen we jouw feedback gebruiken om een mooi werkplan samen te stellen.

Alvast bedankt voor de reacties!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


vr okt 07, 2005 8:37 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group