Het is nu do maart 28, 2024 12:18 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
STIWOT Battlefield Tour 21 april en 22 april 2007! 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht STIWOT Battlefield Tour 21 april en 22 april 2007!
Enkelen zijn van onderstaande al op de hoogte, maar voor de rest dan nu ook onderstaande aankondiging!

Citaat:
Geachte meneer/ mevrouw,
STIWOT Reizen is een onderdeel van STIWOT en de organisatie om in de gaten te houden wanneer u onder deskundige begeleiding een bezoek wilt brengen aan historische locaties die nog altijd een band hebben met de Tweede Wereldoorlog. STIWOT Reizen is dan ook verheugd u te kunnen meedelen dat op zaterdag 21 april 2007 wederom een STIWOT Battlefield Tour georganiseerd zal worden.

Afbeelding

Voor meer informatie over deze Battlefield Tour, die een combinatie zal vormen van een bezoek aan de Amerikaanse Militaire Begraafplaats te Margraten en het Fort van Eben-Emael, raden wij u een bezoek aan onze website www.stiwotreizen.nl aan. Wanneer u wilt deelnemen aan deze Battlefield Tour doet u er verstandig aan u voor maandag 4 maart 2007 in te schrijven. Vanaf die datum zal namelijk ook het grote publiek de mogelijkheid hebben zich in te schrijven. De verwachting is dat deze Battlefield Tour daarna snel volgeboekt zal zijn. Als voorinschrijver heeft u echter een streepje voor bij ons en zodoende bent u bij tijdige inschrijving verzekerd van deelname.

Wij zien u graag op zaterdag 21 april 2007 voor deelname aan deze Battlefield Tour!


Met vriendelijke groet,
namens STIWOT Reizen,
Jeroen Niels, Egbert van de Schootbrugge en Barry van Veen

STIWOT - Stichting Informatie Wereldoorlog Twee


In tegenstelling tot wat hierboven en op http://www.stiwotreizen.nl valt te lezen organiseren we deze Battlefield Tour echter niet alleen op zaterdag 21 april 2007. Vanwege het grote enthousiasme hebben wij namelijk besloten deze Battlefield Tour ook op zondag 22 april 2007 aan te bieden. Zaterdag 21 april 2007 zitten we eigenlijk al helemaal vol en we willen jullie als bezoekers van het STIWOT Forum dan ook als eerste de mogelijkheid bieden nog in te schrijven voor zondag 22 april. Wij willen jullie bij een eventuele inschrijving vriendelijk verzoeken de datum naar keuze op het inschrijfformulier onder "bijzonderheden" aan te geven.

Lijkt je dit wat? Handel dan snel want het loopt zonder te overdrijven nu al storm!


do maart 08, 2007 8:55 pm
Profiel
muncio
Bericht 
...


vr maart 09, 2007 12:45 am
John S.
Bericht 
Wie gaat er nog meer mee?

Ps.: Ik ben er bij op de 21st !!!!


vr maart 09, 2007 9:01 am
-Spitfire-
Bericht 
Ikke! :mrgreen:
Ik moet alleen nog even voor vervoer zorgen. Ik kan in principe wel met de trein naar Maastricht komen, maar dan zou iemand mij even van het station af moeten halen :-).


vr maart 09, 2007 1:53 pm
RainbowRob
Bericht 
Ik zal even kijken of ik vrij kan krijgen dan. Anders haal ik je wel van het station af, laat het zo snel mogelijk weten


za maart 10, 2007 8:50 pm
Bestuur STIWOT
Ewoud

Geregistreerd:
vr apr 16, 2004 7:05 pm
Berichten: 1024
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Gelukkig is het nu ook eens op een zondag. Ik zou graag 2 plaatsen willen voor de 22e! :lol:

_________________
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


zo maart 11, 2007 10:44 am
Profiel WWW
-Spitfire-
Bericht 
super_rop schreef:
Ik zal even kijken of ik vrij kan krijgen dan. Anders haal ik je wel van het station af, laat het zo snel mogelijk weten


Dat ze geweldig zijn!

Ik ga overigens met de BFT van 21 april mee.


zo maart 11, 2007 11:46 am
Richard1976
Bericht 
Ben ook op 21-4 van de partij.

Gr,

Richard


zo maart 11, 2007 12:36 pm
Ben10
Bericht 
Is er nog plaats vrij ?Zou graag meegaan,maar ik moet mijn vader nog overtuigen


vr maart 16, 2007 12:46 pm
John S.
Bericht 
Ben:

Citaat:
Is er nog plaats vrij



Stuur een PM naar bijv. Barry. Die kan je op de hoogte stellen of er nog plaatsen zijn.

Succes.


vr maart 16, 2007 12:54 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Er zijn nog plaatsen vrij, Ben!

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


vr maart 16, 2007 1:53 pm
Profiel
JaqLah
Bericht 
SPITFIRE:
Ik ga vanuit Ridderkerk en kan je wel ophalen/meenemen, maar ik ga op Zondag 22, dus als je mee wil moet je wel proberen om het te verzetten naar Zondag. Zijn er misschien nog andere die mee willen vanuit deze buurt???? alleen rijden is niet zo gezellig!!
Jaqlah.


vr maart 16, 2007 2:15 pm
-Spitfire-
Bericht 
JaqLah schreef:
SPITFIRE:
Ik ga vanuit Ridderkerk en kan je wel ophalen/meenemen, maar ik ga op Zondag 22, dus als je mee wil moet je wel proberen om het te verzetten naar Zondag. Zijn er misschien nog andere die mee willen vanuit deze buurt???? alleen rijden is niet zo gezellig!!
Jaqlah.


Jammer genoeg kan ik niet op zondag. :(


vr maart 16, 2007 2:19 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Dan gaan we op dat opendeurweekdend nogal wat STIWOT volk zien 8) netjes :)


vr maart 16, 2007 5:50 pm
RainbowRob
Bericht 
Is de zaterdag vol??


za maart 17, 2007 1:46 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group