Auteur |
Bericht |
Jeroen
Bestuur STIWOT
Jeroen
Geregistreerd: za maart 13, 2004 10:20 pm Berichten: 7850 Woonplaats: Helmond
|
 Verkiezing "forumlid van het jaar"
Dit jaar willen we een start maken met de verkiezing “forumlid van het jaar”. Het is de bedoeling dat deze verkiezing ieder jaar zal terugkeren. Deze verkiezing heeft betrekking op de inhoud van de geplaatste berichten, dus dat is degene met bijvoorbeeld de leukste, interessantste bijdragen aan het forum of degene die het meest hulpvaardig of inhoudelijk actief is.
Om deze verkiezing in goede banen te leiden, hebben we enkele punten opgesteld:
- Forumleden dienen door andere leden genomineerd te worden voor deze verkiezing. Forumleden kunnen zichzelf niet nomineren en per persoon mag er maar 1 nominatie gedaan worden.
- Forumleden (die meer dan 10 berichten hebben geplaatst of langer dan een half jaar geregistreerd staan) worden opgeroepen om hun nominatie + korte onderbouwing voor zondag 21 november in dit topic te plaatsen.
- Nominaties zonder onderbouwing worden niet in behandeling genomen.
- Alle geldige nominaties worden door de moderators bewaard en bekend gemaakt zodra het nominatietermijn verstreken is.
- Degene met de meeste nominaties is automatisch forumlid van het jaar 2010. Bij een gelijke stand zal een poll op het forum geopend worden.
- De winnaar van deze verkiezing zal van STIWOT een prijs ontvangen en een eervolle vermelding onder zijn of haar avatar krijgen.
- Alle admins en moderators van het STIWOT Forum kunnen niet genomineerd worden. Zij kunnen echter wel hun stem uitbrengen.
Na zondag 21 november zal de winnaar bekend worden gemaakt, of zal er een poll geopend worden. Uiterlijk woensdag 1 december zal de winnaar definitief bekend zijn.
_________________ "When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.
|
wo okt 13, 2010 9:36 pm |
|
 |
Comu
Comu
Geregistreerd: do jun 18, 2009 1:58 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Dordrecht
|
Mooi, ik trap gelijk af.
Ik nomineer bij deze Harro (Timo) vanwege verregaande kennis, uitstekende onderbouwing en feiten en weetjes die iedere keer weer aanzetten om nog verder dan ver in onderwerpen te kruipen.
_________________ "Iedereen is gek geworden en vindt alles maar normaal." Youp van 't Hek
|
wo okt 13, 2010 10:31 pm |
|
 |
Egbert
Technische Dienst
Egbert
|
_________________ Nothing is stronger than the heart of a volunteer.
|
do okt 14, 2010 7:33 pm |
|
 |
Jan1981
Jan1981
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:44 pm Berichten: 110 Woonplaats: Alblasserdam
|
Ik nomineer Koos24.
Hij racet gewoon even heel europa door, maakt hele mooie foto's van bekende en minder bekende plaatsen waar ingrijpende dingen zijn gebeurd.
Hij heeft mij zelfs een klein beeld gegeven van de oorlog in joegoslavie in de jaren90. Wat hier op het forum toch een uitzondering is.
Ik heb bij veel dingen waar ik alleen maar over gelezen had, een beeld kunnen krijgen hoe het eruit heeft gezien.
Toppie Koos! 
_________________ "Ik ben gek op varkens!
Katten kijken op ons neer, honden kijken tegen ons op.
Maar varkens behandelen ons als gelijken"..
W. Churchill
|
do okt 14, 2010 7:56 pm |
|
 |
koos24
koos24
|
_________________ Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
|
do okt 14, 2010 10:28 pm |
|
 |
lars40/45
lars40/45
|
Ik sluit me aan bij de nominaties van Egbert en Jan.
Met de complimenten voor Koos ! Goed werk. 
|
do okt 14, 2010 10:34 pm |
|
 |
Jan1981
Jan1981
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:44 pm Berichten: 110 Woonplaats: Alblasserdam
|
Die koos... 
_________________ "Ik ben gek op varkens!
Katten kijken op ons neer, honden kijken tegen ons op.
Maar varkens behandelen ons als gelijken"..
W. Churchill
|
vr okt 15, 2010 8:26 am |
|
 |
Leo
Leo
Geregistreerd: zo apr 04, 2004 9:07 am Berichten: 898 Woonplaats: B 3000 LEUVEN
|
Aangezien ik niet voor Auke kan/mag kiezen (moderator) voel ik me verplicht mijn stem uit te brengen op de ons alle bekende Harro.
Ondanks zijn botte manier om zich te uiten, zijn soms denigrerende opmerkingen tegenover nieuwkomers en zijn hoog ego-gehalte kan ik niet verdonkermanen dat zijn kennis en steeds onderbouwde beweringen een welkome inbreng is voor ons allen. Een verrijking voor dit Forum dus
Zo is het.
_________________ Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen (Clausewitz ).
Voorheen: NIGHTWALKER
|
za okt 16, 2010 1:11 pm |
|
 |
Jean
Moderator
Jean
Geregistreerd: vr jul 24, 2009 2:23 pm Berichten: 1385 Woonplaats: Flanders Fields
|
Zijn aaibaarheidsgehalte is niet altijd evenredig met zijn gebrachte kennis, toch breng ik mijn stem uit op Harro, desondanks de uitmuntende bijdragen van anderen.
_________________ Ni dieu, ni maitre
|
za okt 16, 2010 2:00 pm |
|
 |
Auke
Moderator
Auke
|
Ook ik nomineer Harro, een lid van het eerste uur. Reeds 5000 posts lang voorziet hij het forum van unieke, correcte en zeer informatieve informatie en ook zijn geduld met jongere en naïevere forumleden is een compliment waard.
Hoogtepunten zijn naar mijn idee zijn posts over de Poteau-foto's, Knittel, Peiper en de vervolging van oorlogsmisdadigers.
|
za okt 16, 2010 3:11 pm |
|
 |
zero
zero
Geregistreerd: di aug 23, 2005 2:50 pm Berichten: 14 Woonplaats: friesland
|
Ik nomineer Harro
Om zijn kennis en hij altijd voor je klaar staat als je iets wil weten over de SS.
_________________ Laat het spuiten aan de brandweer en het snuiven aan de paarden, die zijn daar voor gemaakt
|
za okt 16, 2010 5:44 pm |
|
 |
koos24
koos24
|
Mogen de genomineerde op verkiezingstournee
"Een stem voor Koos is een schot in de roos!" 
_________________ Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
|
ma okt 18, 2010 12:50 pm |
|
 |
muncio
muncio
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 10:23 pm Berichten: 1136 Woonplaats: Leeuwarden
|
Als dit de eerste keer van nomineren moet ik Harro nomineren. Hij heeft een grote kennis van zaken en beargumenteerd scherp en helder.
Koos24 zo ik dan als nummer 2 willen nomineren en toch Lars jou bijdragen vind ik ook vaak verhelderend alleen geen winnaar.
|
ma okt 18, 2010 1:44 pm |
|
 |
Pieter F
Moderator
Pieter F
Geregistreerd: wo nov 15, 2006 9:50 am Berichten: 4189 Woonplaats: Vlaardingen
|
muncio schreef: Als dit de eerste keer van nomineren moet ik Harro nomineren. Hij heeft een grote kennis van zaken en beargumenteerd scherp en helder. Koos24 zo ik dan als nummer 2 willen nomineren en toch Lars jou bijdragen vind ik ook vaak verhelderend alleen geen winnaar. Jeroen schreef: per persoon mag er maar 1 nominatie gedaan worden
Alleen je eerste nominatie telt mee Muncio.. 
_________________ At the going down of the sun and in the morning we will remember them
|
ma okt 18, 2010 3:32 pm |
|
 |
Comu
Comu
Geregistreerd: do jun 18, 2009 1:58 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Dordrecht
|
koos24 schreef: Mogen de genomineerde op verkiezingstournee "Een stem voor Koos is een schot in de roos!" 
Voorkeursstemmen trekken kunt u leren. Loop maar eens een weekje mee met de FIFA. 
_________________ "Iedereen is gek geworden en vindt alles maar normaal." Youp van 't Hek
|
ma okt 18, 2010 5:22 pm |
|
|