Het is nu vr maart 29, 2024 12:29 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Barry van Veen Projectleider Forum 
Auteur Bericht
Hans
Bericht 
Bart, dat wil je niet zien, geloof me maar op mijn blauwe ogen. Ik heb daar nog wel ergens foto's van, maar dan moet je echt 18+ zijn en een sterke maag hebben. Oké, nu weer ontopic, anders grijpt de nieuwe projectleider in.


di sep 28, 2004 8:27 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Er zijn inderdaad verschillende soorten Hertog Jan van Pilsner tot zwaarder soorten.
Maar geef mij Westmalle Trippel en Rochefort 8/10 of 12.

Hans, dat waren twee kratjes hoor en geen glazen.
Voor Barry heb ik toch alles over :mrgreen:


di sep 28, 2004 8:33 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Bart,

Perfect, ben altijd in voor een grapje.
Hoop je op de meeting te mogen onmoeten.

Groet


di sep 28, 2004 8:34 pm
Frank
Bericht 
Leuk dat Barry zo in verband wordt gebracht met bier.... :P


di sep 28, 2004 9:25 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ja, minder leuk is het dat dit het mededelingen-forum is en niet een of ander babbelbox forum. Het hoofddoel van de mededeling lijkt op deze manier een beetje op de achtergrond te verdwijnen, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn :mrgreen:.

Tjongejonge, dat nu zelfs onze voorzitter meedoet aan dat off-topic geleuter :cry:. Blijkbaar hebben jullie allemaal nog een hoop te leren.

Felicitaties wil ik dus zien :wink:.


di sep 28, 2004 9:39 pm
Profiel
Bart Geraerts
Bericht 
Nou, de mijne heb je al gehad, maar om het terug op gang te trekken zal ik het nog een keer zeggen :D

*buigt* wij zullen u nederig dienen o barry :mrgreen:


di sep 28, 2004 9:44 pm
Tessa85
Bericht 
whahahaha :D


offtopic mag toch wel voor een keertje :roll:


di sep 28, 2004 10:38 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Tja, in dit topic ben ik welhaast gedwongen het oogluikend toe te staan, anders moet ik al die moderators, projectleiders en bestuursleden vermanende mailtjes gaan sturen :roll:.

Laten we dus nog eenmaal proberen on-topic te blijven, al ben ik een beetje bang dat de felicitaties ondertussen wel een beetje op zullen zijn.....


di sep 28, 2004 11:09 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Jeroen Niels

Geregistreerd:
do apr 01, 2004 6:58 pm
Berichten: 684
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen:
Hey Barry, ouwe gek. Veel sterkte met dit peloton gekken om je heen. Veel succes, en het is je gegunt!

Jeroen Niels

_________________
Jeroen Niels
Projectleider STIWOT Reizen
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


wo sep 29, 2004 9:37 pm
Profiel WWW
Hans22
Bericht 
Barry, gefeliciteerd met je nieuwe functie. Ik heb zelf een paar dagen geleden persoonlijk meegemaakt hoe nuttig een moderator kan zijn om "Peace on Earth" te bewaren tussen opgewonden Stiwot-forum deelnemers :)


wo sep 29, 2004 10:02 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group