Het is nu do maart 28, 2024 9:01 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Barry van Veen Projectleider Forum 
Auteur Bericht
Davide
Bericht 
gefeliciteerd en veel geluk :D :D


di sep 28, 2004 3:56 pm
Rick
Bericht 
Veel succes met je nieuwe aanstelling.

Rick


di sep 28, 2004 4:08 pm
Philip,ABRG
Bericht 
[quote="Hans"]Even zeggen hoor Philip, we hebben misschien nog wel iets in de aanbieding :mrgreen:[/quote]

Was maar een geintje jongens, bedankt voor het vertouwen, misschien later nog eens met iets wat te maken heeft met de Slag, maar op het moment even niet ben nog druk bezig met ons RAF boek, en en paar anderen items, en ik vind als je zo iets aan neemt moet je er wel voor inzetten, ik wil wel als jullie belangstelling hebben wat mappen meenemen om wat te laten zien op de STIWOT dag in Schaarsbergen.


di sep 28, 2004 4:22 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Uitstekend Philip, altijd welkom. Als je een bepaalde uitsallingsruimte (tafellengte) nodig hebt laat maar weten.
Maar laten we dit hier maar verder open houden voor de vele felicitaties aan Barry

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 28, 2004 6:01 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Pfoeh mensen, dit topic is al op de tweede pagina beland......
ik voel me dan ook zwaar vereerd :mrgreen:.

Iedereen in ieder geval hartelijk bedankt voor de vele felicitaties en het in mij gestelde vertrouwen. (deze post van mij wil natuurlijk niet zeggen dat jullie nu niet verder mogen gaan met feliciteren :wink:).


di sep 28, 2004 6:46 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
GEBAK :twisted:


di sep 28, 2004 6:58 pm
Bart Geraerts
Bericht 
offtopic: barry, waar ga je een vat geven? :lol: dan kom ik even langs ;) :mrgreen:


di sep 28, 2004 7:07 pm
Hans
Bericht 
Wat te denken tijdens de Stiwot-najaarsmeeting ? Komen gemiddeld tussen de 75 en 100 gasten, dus dat moet (financiëel) wel lukken :mrgreen:


di sep 28, 2004 7:52 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Hans,

Met alle respect maar ik alleen heb al een vat nodig, wat krijgen die andere mensen dan?


di sep 28, 2004 8:01 pm
Bart Geraerts
Bericht 
ik neem mn eigen krat wel mee :lol:, want, om offtopic verder te gaan, dat nederlands bier trekt echt nergens op :lol::lol: :D niet persoonlijk bedoeld he :P

Maar Jupiler is gewoon 1000x beter dan dat 'afwasweter' :lol:


di sep 28, 2004 8:08 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik ben het niet met je eens Bart, Ja als je Heineken, Bavaria ed bedoeld, maar een Palm of een Hertog Jan is toch een prima Nederlands bier

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 28, 2004 8:16 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
palm, das Belgisch!!! Dacht ik... eeuh, moment, even wat opzoeken :D

Citaat:
Palm staat voor een rijke, familiale traditie. Enkele mijlpalen uit het succesverhaal van dé brouwers van de Brabantse bierstijl 'Special Belge'


Hertog Jan is Nederlands, maar dit is wel zwaar bier eh ;) ik had het over het gewone 'pilsje' :P


di sep 28, 2004 8:18 pm
Hans
Bericht 
Ronald, jij alleen al een vat ? Laten we dat in hemelsnaam niet doen, ik heb je in Normandië al meegemaakt na 2 glazen bier. :mrgreen:

Maar goed, we gaan weer verder met het originele onderwerp.


di sep 28, 2004 8:20 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Goh, mijn Palmpjes worden gewoon in Nederlands Brabant gebrouwen. Was de Palm fabriek niet opgekocht door de Nederlandsche Heineken fabriek???

Hertog Jan zwaar bier?????? Voor mij is dat gewoon een dagelijks pilsje hoor.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 28, 2004 8:23 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
mja ok, nog een laatske keer offtopic en dan back ontopic :D

Ronald na 2 pilsjes, willen we dat zien hans of niet :lol: :lol: (grapje eh ronald ;) ik moest je nog even terughebben van die keer dat je mij even beet had genomen in een ander topic :P)


di sep 28, 2004 8:24 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group