Het is nu wo apr 24, 2024 4:15 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Slag om arnhem/MG 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht Slag om arnhem/MG
Hallo Bestuur

Even een vraagje weet natuurlijk niet of jullie dit willen maar kan er in het kader Tweede Wereldoorlog, geen kader/forumonderwerp komen met vragen mbt to de Slag en MG?, of hebben jullie dit liever gescheiden?


do okt 07, 2004 6:01 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
In principe kan dit gewoon onder de andere onderdelen.
Waarom specifiek Arnhem en MG?
Dan ontkom je ook niet aan Infatuate e.a. Om daar nu allemaal aparte forumonderdelen voor te maken lijkt me wat te ver gaan.

Maar probeer eens duidelijk te maken waarvoor specifiek MG.
Daarnaast heeft STIWOT in pricipe het uitgangspunt dat we alles in Wo2 even veel belang geven en specifieke onderdelen eigenlijk alleen worden opgezet indien er zich nieuwe medewerkers aandienen die zich daar mee bezig willen houden.

We zijn echter wel bereid om naar goede argumenten te kijken en op basis daarvan een bepaald eheroverweging te doen, dus laat maar weten wat je achtergronden er bij zijn.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do okt 07, 2004 6:17 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ik sluit me helemaal aan bij Wilco, laat maar eens horen wat voor goede ideeen je hebt :wink:.


do okt 07, 2004 6:20 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
Help 2 tegen 1

Ben het helemaal mee eens dat het onder de andere onderdelen kan vallen, maar omdat beide toch wel een veel besproken onderwerp is, had ikzelf het gevoel dat het makkelijker zou zijn als je daar een apart kader voor had, natuurlijk is de STIWOT over WOII, correct, maar als je op de site komt, met specifieke vragen omtrent dit onderwerp zou je meteen naar dit kader toe kunnen gaan, ikzelf ben zo iemand die sites afgaat op dit onderwerp, en als er een ander onderwerp opvalt kijk ik hier wel naar, maar ben echt op zoek naar Arnhem/MG.
Verder is het ook een onderdeel van WOII waar nederland op uitspringt, goed er wordt genoeg aandacht aan besteed, maar waarom dan niet een apart kader, zoals je bijvoorbeeld ook modelbouw hebt, ook daarin staan vragen die je weer op overige kaders kan plaatsen, begrijp me goed ik heb geen aanmerkingen op de site hoor, helemaal niet, en natuurlijk zijn er specefieke forums zoals bv ons eigen forum :twisted: mbt tot in ons geval de Slag, waar soms vragen worden gesteld voor iemand die iets meer dan het gemiddelde van de Slag weet.
maar niet iedereen zijn engels is goed, of wil ook andere onderwerpen volgen, of wil alleen oppervlakkig onderwerpen over de slag volgen.
Zoals je weet ben ik geen computerwishkid, maar als het niet te ingewikkeld is wil ik dit wil dit kader als dat kan wel beheren, ik hoor het wel en denk erom, netjes blijven wat ik ben gewapend 8)


do okt 07, 2004 6:36 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik neem aan dat Barry dit wel eens met de overige moderatoren zal bespreken.
Philip, technisch is bijna alles mogelijk bij ons. Onze eigen wizz Technische afdeling is echt een topper op dit vlak. :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do okt 07, 2004 6:40 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Een en ander zal inderdaad even in de groep Moderators worden besproken. Persoonlijk sta ik er zeker voor open om meer specifieke forumonderdelen te openen maar ik vind wel dat deze nieuwe forumonderdelen een binding moeten hebben met een STIWOT project en dat er iemand moet zijn die voor het geheel zorg draagt.

Verder denk ik dat een specifiek MG-forumonderdeel een kans is om meer internationale gebruikers aan te trekken. De voertaal van het nieuwe forumonderdeel zal dan echter wel Engels moeten zijn.


do okt 07, 2004 6:50 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
oka tanks, wil heer vrom jou gays, okee englis wil bee no probleem wit mee. doe joe agrie wit mee?.


do okt 07, 2004 7:12 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
UIteraard kan dan wel overwogen worden om bijvoorbeeld een MG onderdeel met een Engelstalig en een Nedelrandstalig stuk, want dit soort posts, Philip met alle respect, vergt te veel redactie werk van de moderator die dat onder zijn/haar hoede zal nemen.
Maar er zal zeker gekeken worden naar de mogelijkheden.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do okt 07, 2004 7:38 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
ahum :lol: ik ben voor een engelstalige section of this forum, even when it's about Market Garden. However, this is not my favourite subject :P but if you had to make a forum about each and every thing of WWII, i think we would have a forum about the size of the Bismarck :lol::lol:


do okt 07, 2004 7:39 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Ik wacht even af wat er besloten wordt Wilco en dan hoor ik het wel.

Snap ik Bart maar zoals ik al vertelde maakt MG een groot deel uit van WOII in Nederland, waarals jou onderwerp, waar ik ooit wel eens geweest ben, was toen helaas gesloten, een wel voorkomend onderwerp is in de WOII geschiedenis van Belgie, wel hebben ze allebei met luchtlandingen te maken.


do okt 07, 2004 7:51 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
We nemen alle overwegingen mee,
Eh Bart we hebben al een Engelstalige Sectie op dit forum :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do okt 07, 2004 7:53 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
Weet ik Wilco, maar ik kon het even niet laten na Philip's gebroken engels even wat neer te kribbelen, mijn excuses :) :oops:


do okt 07, 2004 7:56 pm
Danny Wennekes
Bericht 
Ik kan me goed vinden in de redenatie van Philip. Tuurlijk hebben de beheerders helemaal gelijk in de argumenten waarom het niet nodig zou zijn, maar persoonlijk denk ik dat er toch zeer veel geïnteresseerden zijn in dit stukje Nederlandse geschiedenis uit WOII... wellicht zoveel geïnteresseerden dat het hebben van een eigen hoekje gerechtvaardigd is.

Uiteraard heb ik me neer te leggen (en dat doe ik dan ook netjes en zonder morren :D ) bij welke beslissing de beheerders zullen nemen, maar ik wilde me middels deze reactie toch even naast Philip scharen. Wat mij betreft een valide vraag.


do okt 07, 2004 8:02 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Na enkele rondes van intern overleg met moderators, TD'ers, projectleiders en het bestuur van STIWOT is gebleken dat er momenteel te weinig draagvlak binnen de organisatie is om een specifiek forumonderdeel met betrekking tot operation Market Garden te openen. De hoofdreden hiervoor is dat een Market Garden forumonderdeel op dit moment te weinig binding heeft met een van de andere STIWOT projecten om hiervoor een specifiek forumonderdeel te rechtvaardigen.

Stap 1 in het proces zal dus het schenken van meer aandacht aan operation Market Garden in een van de huidige STIWOT projecten zijn. STIWOT heeft hier momenteel wel de faciliteiten voor maar helaas niet de capaciteit in menskracht.


wo okt 13, 2004 12:52 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
No problem Barry


wo okt 13, 2004 1:28 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group