Het is nu vr apr 19, 2024 8:09 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Slag om arnhem/MG 
Auteur Bericht
Yorick
Bericht 
barry schreef:
Stap 1 in het proces zal dus het schenken van meer aandacht aan operation Market Garden in een van de huidige STIWOT projecten zijn. STIWOT heeft hier momenteel wel de faciliteiten voor maar helaas niet de capaciteit in menskracht.


een medewerker heb je er al bij hoor ;)


wo okt 13, 2004 3:31 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Vanwege de groote van de organisatie en de aard van de werkzaamheden van STIWOT zijn er constant vacature's. Neem hiervoor maar eens contact op met Wilco Vermeer: wilco@stiwot.nl


wo okt 13, 2004 3:34 pm
Profiel
Frank
Bericht 
Waar we nog steeds erg naar op zoek zijn:
- Artikelen en artikelschrijvers voor Go2War2.nl
- Input en medewerkers voor Awards.com

En verder zijn ideeën, hulp, donateurs en schenkingen van harte welkom :roll:

Er is meer dan dit mogelijk, maar daarvoor zul je even contact moeten zoeken of moeten komen met iets dat je graag zou willen doen...


wo okt 13, 2004 4:28 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Als je interesse hebt om mee te helpen aan www.oorlogsmusea.nl stuur dan een mailtje naar ronald@oorlogsmusea.nl
Ik ben nog op zoek naar vertalers die helpen oorlogsmusea.nl te vertalen naar het Engels.

Ik zie graag jullie reactie tegenmoet.

Met vriendelijke groet

Ronald


wo okt 13, 2004 8:17 pm
Desiree
Bericht 
Vertalen naar het Engels is voor mij geen probleem, als je mijn hulp wilt bied ik het je bij deze aan.


wo okt 13, 2004 8:23 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Desiree,

Als je wilt helpen om OM te vertalen naar het Engels en regelmatig er tijd voor kunt vrij maken ben je meer dan welkom. We handelen nu verder via mail op PM af.

Bedankt alvast.

groet

Ronald


wo okt 13, 2004 9:14 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group