Het is nu vr apr 19, 2024 7:06 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
PM ontvangen/versturen 
Auteur Bericht
Hans
Bericht PM ontvangen/versturen
Wilde zonet een PM versturen naar Ben, maar kreeg de volgende melding :

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : d:\www\tweede-wereldoorl.nl\www\forum\includes\emailer.php

En nu ?


wo okt 13, 2004 7:50 pm
Hans
Bericht 
Zojuist als test even een PM ontvangen van Bob. Deze is goed te lezen, alleen bij het antwoorden van zijn PM kreeg ik weer dezelfde foutboodschap. Dus Bob, ik had je graag geantwoord, maar helaas lukte dit niet. In ieder geval bedankt !


wo okt 13, 2004 7:54 pm
Hans
Bericht 
Ik weet niet of het aan mijn PC ligt, maar ik krijg nu meer foutmeldingen dan dat ik boodschappen kan plaatsen, en niet alleen bij het versturen van PM. De ene boodschap kan weer wel geplaatst worden en de ander weer niet. Iemand anders hier ook last van ?


wo okt 13, 2004 8:02 pm
Desiree
Bericht 
Nee tot zover nog niet, snap je nou waarom ik een nieuwe wil :lol:


wo okt 13, 2004 8:05 pm
Warfare7
Bericht 
Ja, drie kwartier geleden hetzelfde meegemaakt met als gevolg dat mijn post driemaal achter elkaar verscheen...
Niks van aantrekken naar verluidt. :)


wo okt 13, 2004 8:08 pm
Hans
Bericht 
PM kan ik nog steeds niet versturen, en ik had zojuist ook dezelfde boodschap 2x ongewild geplaatst. Oké, we zullen ons er niets van aantrekken, maar ik wilde het toch even melden :mrgreen:


wo okt 13, 2004 8:11 pm
Hans
Bericht 
PM kan ik nog steeds niet versturen, en ik had zojuist ook dezelfde boodschap 2x ongewild geplaatst. Oké, we zullen ons er niets van aantrekken, maar ik wilde het toch even melden :mrgreen:

Volgende boodschap verscheen bij 1e x plaatsen van deze post :
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to localhost:25 (A non-blocking socket operation could not be completed immediately. ) in d:\www\tweede-wereldoorl.nl\www\forum\includes\smtp.php on line 109


wo okt 13, 2004 8:12 pm
Desiree
Bericht 
Zal ik je anders nog een test pm versturen?


wo okt 13, 2004 8:12 pm
Hans
Bericht 
Nee hoor Desiree, ontvangen van PM is geen enkel probleem, alleen het beantwoorden. En ik denk dat het hoofd van de technische dienst op het ogenblik volop bezig is met het verhelpen van dit euvel.


wo okt 13, 2004 8:14 pm
Desiree
Bericht 
Hans schreef:

Volgende boodschap verscheen bij 1e x plaatsen van deze post :
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to localhost:25 (A non-blocking socket operation could not be completed immediately. ) in d:\www\tweede-wereldoorl.nl\www\forum\includes\smtp.php on line 109


Ik kreeg dat net ook in beeld bij het plaatsen van mijn laatste post.

Anders even Jeroen lief aankijken om even uit te zoeken wat er is.


wo okt 13, 2004 8:14 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Lijkt op een emailerror, jammer dat de regelnummers van die phpbb-prutsers verwijst naar de locatie van de errormelding ipv naar de daadwerkelijke fout...

Emailserver zal er wel uit liggen waardoor er geen emails verstuurt kunnen worden (om iemand in te lichten over zijn PM...

@Bob, heb je emailnotificatie toevallig aanstaan bij je PM's?

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo okt 13, 2004 8:18 pm
Profiel WWW
Hans
Bericht 
Jeroen, even een aanvulling. Volgens mij zijn mijn verstuurde PM's naar Ben en Bob, ondanks de foutmeldingen, toch echt verstuurd en aangekomen. Ben en Bob, kunnen jullie dit misschien even bevestigen a.u.b. ?


wo okt 13, 2004 8:25 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Waarschijnlijk wel ja...

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo okt 13, 2004 8:27 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Yep, ondanks foutmeldingen lijken PB's wel aan te komen, alleen de e-mailnotificatie blijft uit.


wo okt 13, 2004 8:28 pm
Profiel
Bart Geraerts
Bericht 
dit is idd het geval :) ook al krijg je die fout met het posten, niets van aantrekken en manueel teruggaan (in mijn ogen een PHP fout in de 'dereferer' (die je automatisch terug naar je post brengt))


wo okt 13, 2004 8:29 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group