Het is nu do maart 28, 2024 10:46 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
[Gezocht] originele Duitse k98 kabiner met draagriem 
Auteur Bericht
geert
Bericht 
ik heb eens een kar98 gezien met op ieder onderdeel dezelfde code, en het hout met WaA adelaars voor 325 euro, schietensklaar maar zonder draagriem en de kolfplaat had geen nummers, ook de schroeven ervan niet, houtwerk had niet dezelfde nummer als de metalen onderdelen (is dit normaal?)


zo dec 05, 2004 12:25 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Replica's zijn nagenoeg niet te krijgen omdat het niet echt loont. Een replica zou niet veel goedkoper worden dan een originele.
Er zijn na Wo2 nog wel K98k's geproduceerd in landen als Sapnje en Joegoslavie. Dit zijn iets goedkoper omdat ze minder gewild zijn.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo dec 05, 2004 2:10 pm
Profiel WWW
Salieri
Bericht 
Wel jammer.
Zal ik proberen om een stuk over de Kar 98K voor op de site te schrijven?


zo dec 05, 2004 2:28 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Is altijd welkom, hoewel we wel bepaalde eisen stallen aan de inhoud en vorm van onze artikelen (voor Go2War2). ALs je je daarmee wil bezighouden graag, maar neem dan vooraf even contact op met de projectleider van Go2War2, Kevin Prenger (kevin@go2war2.nl ) dan kan hij je alles uitleggen over wat een dergelijk artikel allemaal moet bevatten.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo dec 05, 2004 2:32 pm
Profiel WWW
Salieri
Bericht 
Oke, ik zal hem even gaan mailen, wat voor eisen er gesteld worden.
Bedankt in ieder geval


zo dec 05, 2004 2:33 pm
Weidman
Bericht 
Voor een deko K98, check www.egun.de


za jun 24, 2006 6:16 pm
racefiets
Bericht 
Leuke site weidman alleen is duits deko onvoldoende onklaar in nederland. Dit betekend dat het hiet een illegaal wapen is. Vergis je niet een europa maar verschillende wetgeving.


di jun 27, 2006 1:46 pm
Weidman
Bericht 
Beste Racefiets,

Je hebt gelijk, foutje. Ik vergeet soms dat niet iedereen zo gelukkig is om wapens te mogen hebben.

Zou jij misschien wat foto's van je wapens willen posten, lijkt me interessant!

Met groet, Weidman


do jun 29, 2006 10:47 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group