Het is nu do apr 25, 2024 1:28 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Onduidelijkheidje 
Auteur Bericht
David
Bericht Onduidelijkheidje
Het is (voor mij althans) een beetje onduidelijk waar ik nou vragen moet posten/lezen over bepaalde eenheden tijdens een slag.
Er wordt aangegeven dat je vragen over divisies, regimenten,Kampfgruppes, Task-Forces etc moet posten bij 'landen en organisaties. Maar de ervaring leert dat dat soort vragen over het hele forum verspreid worden.

Enkele voorbeelden;

In het 'gevechten' gedeelte staat bijvoorbeeld een topic (van mij) over Team SNAFU tijdens 'Bastogne'.

In het 'landen en organisaties' gedeelte staat (wedereom van mij) een topic over het 6. Panzerarmee tijdens het Ardennenoffensief.

Nu lees ik net in het 'overige' gedeelte een topic van Philip over 4th Para Brigade HQ/DEF Platoon tijdens 'Arnhem'.

Allemaal vragen over eenheden tijdens bepaalde veldslagen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden aan te dragen.
Het wordt mij een beetje onduidelijk waar ik wat moet posten over een onderdeel tijdens een bepaalde slag.
Wat is nu de richtlijn hiervoor?


do nov 11, 2004 9:34 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
David, ik vrees dat je wel een beetje gelijk hebt, de situatie is inderdaad niet helemaal duidelijk :oops:.

Ik zal eens met mijn collega's overleggen over een duidelijke oplossing.


do nov 11, 2004 9:47 pm
Profiel
David
Bericht 
Je hoeft je niet te schamen hoor Barry, maar het is inderdaad een beetje onduidelijk geworden.

Mijn mening is dat als ik iets wil posten/lezen over een bepaalde eenheid tijdens een bepaald gevecht dat je dat bij het 'gevechten' gedeelte onderbrengt, en niet bij 'overige' of 'landen en organisaties'.
Goed, een leger of divisie is een organisatie maar ik vind dat het hier niet tot zijn recht komt. Een OOB van een bepaalde eenheid vind daarentegen juist weer wel goed uitkomen. Maar een eenheid tijdens een gevecht moet terechtkomen in het 'gevechten' gedeelte vind ik.


do nov 11, 2004 9:56 pm
Philip,ABRG
Bericht 
David

Ik kan het woordje Arnhem niet vinden bij mijn vraag!


do nov 11, 2004 10:12 pm
David
Bericht 
Tsja... daar heb je helemaal gelijk in goede man... Van jouw intresse uitgaande dacht ik dat het over deze slag moest gaan... Stom stom stom, mijn fout! Het spijt me enorm...

Dit topic was niet geopend om jou te dwars te zitten hoor Philip maar
feit is alleen dat dit topic zeker niet bij 'overige' thuishoort. En daar wilde ik juist wat meer duidelijkheid in verschaffen.


do nov 11, 2004 10:20 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Geen probleem David, Je hebt gelijk meestal gaat het om de Slag maar in dit geval ook hun verblijf in Engeland vanaf 1943, en dat zit je eigenlijk een beetje waar plaats je dit, gevechten, niet helemaal, een landen/organisaties ook weer niet
dus ik dacht dan maar bij overige, het wordt tijd dat ze een ARNHEM topic openen, hehehe :twisted:

Je het gelijk sommige dingen zijn moeilijk te plaatsen.


vr nov 12, 2004 12:14 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Na kort overleg is besloten het "Landen en organisaties" Forum om te dopen tot "Landen, organisaties en eenheden" Forum. Er zijn natuurlijk meer mogelijkheden om "eenheden" onder te brengen, maar het gaat er volgens ons niet zozeer om waar dit soort topics geplaatst moeten worden, als ze maar consequent op één plaats ondergebracht worden.

Daarom deze relatief eenvoudige maar naar onze mening toch zeer duidelijke oplossing. Topics met betrekking tot eenheden horen vanaf nu thuis in het "Landen, organisaties en eenheden" Forum. In de loop van de week worden de topics die handelen over eenheden, en die nu nog her en der verspreid staan, verplaatst.

Ik hoop dat jullie deze oplossing kunnen waarderen.


vr nov 12, 2004 2:30 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group