Het is nu do maart 28, 2024 10:00 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Aandacht ik heb drie vragen over huren! 
Auteur Bericht
Dominic
Bericht Aandacht ik heb drie vragen over huren!
:wink: Dominic

:arrow: Eerst meld ik nog eens persoonlijk mijn exscusses aan van de beschrijving rond normandië die niet sereius was.

Graag had ik even geweten hoeveel de prijs voor het huren van een cidecar is en ook de prijs om het huren van een kübelwagen per dag aangerekend.

Replica uniformen huren met het nodig materiaal hoeveel is de prijs van het huren hiervan per stuk of meerdere ?

Wat is de meest gevraagde prijs per uur van een figurant en wat is de laagste prijs wat ze vragen van bedrag ?

Alvast bedankt voor mij te helpen met deze drie zinnen!


wo apr 21, 2004 6:56 pm
David
Bericht 
Dominic;

Als jouw topic over je "reis" naar Normandie niet serieus was, waarom zouden wij nu wel serieus op jouw vragen antwoorden?
Volgens mij was je vraag over het huren van figuranten al op slot....


wo apr 21, 2004 7:01 pm
Teije
Bericht 
Hallo Dominic,
Zoals Kevin al zei in een eerder topic van jou, is het FAQ bedoeld voor vragen over het forum, en niet over de Tweede Wereldoorlog. Vragen over de Tweede Wereldoorlog of living history kun je stellen in de daarvoor bedoelde topics.

Overigens zijn vragen over figuranten op dit forum helemáál op de verkeerde plek, daarvoor zou ik een wat algemener forum raadplegen...


wo apr 21, 2004 7:49 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Niet hier zoals al een keer is aangegeven in het andere topic...
Ik geef je een link cadeau, en daar moet je het maar mee doen (sorry Ubbo): http://www.movieprops.nl/

Zorg trouwens ook voor een goed werkende avatar, linken vanaf je harde schijf werkt dus niet (ja, bij jou wel, maar bij de rest van het forum niet)... voor vragen daarover kun je hier wel een ander topic voor openen

-> Slotje

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo apr 21, 2004 8:14 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group