Het is nu vr apr 19, 2024 11:14 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Het kennis niveau vragen en antwoorden of dit forum! 
Auteur Bericht
Warfare7
Bericht 
Gustav schreef:
Klopt, maar dat komt rechtstreeks voort uit de klacht dat mensen eerst eens moeten googelen voordat ze dergelijke vragen stellen.

Overigens : is het woord "klacht" hier niet een beetje misplaatst ?


za feb 19, 2005 11:07 pm
Harro
Bericht 
Is de openingspost van Pietje dan geen klacht?


za feb 19, 2005 11:10 pm
Warfare7
Bericht 
Gustav schreef:
Is de openingspost van Pietje dan geen klacht?

Dat vind ik nou net zo overtrokken : net of Pietje iets misdaan is en hij een "klacht" moet indienen bij het beheer van het forum. :roll:

Kan ik bvb. evenzo een opmerking maken dat er teveel over Arnhem gepraat wordt of over Operatie Barbarossa...who cares !

Echt, ik vind al dat gedoe werkelijk flauwe kul.


za feb 19, 2005 11:14 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ik vind het nu ook flauwekul worden...

Mensen, nu ik deze "discussie" nogmaals doorlees denk ik dat het punt van de topicstarter inmiddels wel duidelijk is gemaakt. Verder verzand het topic naar mijn mening in off-topic vragen. Aangezien dit een publiek forum is waarin iedereen zonder voorwaarden mag deelnemen denk ik niet dat het aan ons is om voorwaarden voor het stellen van vragen of antwoorden op te stellen.

Wanneer een vraag je niet aanstaat, antwoord er dan niet op of geef een link of een boektip. Maar erger je er in ieder geval alstjeblieft niet aan.

Wanneer je niet kunt leven met de antwoorden die gegeven worden op je vragen en je je ergert aan de mails die je daarover krijgt is het een optie om deze mogelijkheid uit te schakelen in je profiel. Een goed gedefinieerde vraag kan naar mijn mening overigens ook een hoop onzinnige antwoorden voorkomen.

Nogmaals, ik denk dat het punt van de topicstarter duidelijk is, en mijn opstelling ten opzichte hiervan ook. Iedereen is namelijk vrij in zijn deelname aan dit forum. Aangezien de gemoederen waarschijnlijk alleen maar hoger oplopen zal ik dit topic dan ook voorlopig sluiten. Overleg hierover zal plaatsvinden binnen de moderatorgroep.

Verplaatst naar STIWOT Projecten.


za feb 19, 2005 11:18 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group