Het is nu vr maart 29, 2024 12:14 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Ik verlaat STIWOT 
Auteur Bericht
Teije
Bericht Ik verlaat STIWOT
Beste STIWOT'ters,
Helaas heb ik moeten besluitenm te stoppen met het werk dat ik voor STIWOT verricht. Sinds het openen van dit nieuwe forum, enige weken terug, ben ik hier werkzaam bij de Technische Dienst. Daarnaast houdt ik ook al een poosje de Tv-gids op www.stiwot.nl bij. De reden van mijn besluit is nogal persoonlijk en daar ga ik dan ook liever niet verder op in.
Uiteraard zal ik niet helemaal verdwijnen, ik zal dit forum zeker nog geregeld blijven bezoeken, maar ik vrees dat zelfs dat zal verminderen, ook vanwege mijn studie.

Ik wens de bezoekers van STIWOT-sites en ook het bestuur veel succes toe bij het verder opbouwen van de stiching. Ik hoop, en ik ben er eigenlijk al van overtuigd, dat het STIWOT in de toekomst een groot aandeel kan leveren bij de nationale en internationale oorlogsdocumentatie-levering.

Groeten,
Teije


zo apr 25, 2004 5:06 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Namens STIWOT wil ik Teije bedanken voor de tijd die hij in de stichting heeft gestopt. Voor lange tijd heeft hij elke week de tv-gids weten te verzorgen, daarnaast is hij een zeer welkome aanwinst geweest voor de Technische Dienst. Zonder Teije was dit huidige forum er minder snel gekomen en hadden we meer last gehad van opstartproblemen. Teije had namelijk al ervaring met dit type forum, die kennis kon STIWOT goed gebruiken.

Wij gaan als vrienden uit elkaar. Teije heeft om persoonlijke redenen besloten om te stoppen, een besluit dat wij natuurlijk zullen respecteren.

Het technische gedeelte van dit forum zal weer op de schouders komen van mij en Roel Boons. Voor vragen kunnen jullie dus bij ons terecht.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Koppes
Hoofd Technische Dienst STIWOT

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


zo apr 25, 2004 5:16 pm
Profiel WWW
Jan 17 Sept.44
Bericht 
Hallo Teije.
Als "gewone" forumlid wil ik jou bedanken voor datgene wat je bij Stiwot en haar technische dienst hebt gedaan. Jouw bijdrage op het forum heb ik altijd als plezierig ervaren. Ik hoop dat het prima met je gaat en ik wens je al het goede in de verdere toekomst.

m.v.g. Jan Ederveen.


zo apr 25, 2004 5:51 pm
Desiree
Bericht 
Beste Teije,

Ik vind het jammer dat je ermee stopt.
Jij en de anderen hebben goed werk verricht met dit nieuwe forum.
Het beste.


zo apr 25, 2004 8:26 pm
David
Bericht 
Teije bedankt!
Het beste en veel plezier bij je studie en andere werkzaanheden.


ma apr 26, 2004 8:27 am
svdwal
Bericht 
Tije,

Jammer om je alweer te zien vertrekken.
Wat je deed zag er goed uit,
Ik kan me nog iets van strubbelingen herrinneren maar dit was gelukkig lang en breed niet meer van toepassing.
Heel veel succes met hetgeen je gaat doen en wellicht mogen we je in de toekomst weer begroeten.
Met vriendelijke groet,

Sjoerd


ma apr 26, 2004 6:12 pm
Dean
Bericht 
Jammer dat je STIWOT niet meer kan helpen, maar er zijn dingen die voor gaan natuurlijk

.......

Dean :D


di apr 27, 2004 4:50 pm
marcel
Bericht 
he tije veel succes met je studie en bedankt zie je nog wel een keer hier

marcel jans


di apr 27, 2004 9:43 pm
Leo
Bericht 
Natuurlijk gaan Uw vingers nog gaan kriebelen, in afwachting,

Alle respekt.

...-


wo apr 28, 2004 10:44 am
steunwieler
Bericht 
Tot weerziens hopelijk!

steunwieler


wo apr 28, 2004 12:06 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group