Het is nu vr apr 19, 2024 9:06 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
[INFO] Stiwot reizen 2004 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
ErnstJan schreef:
wat ik zeer verrassend vind was de aanwezigheid van mensen uit Belgie dat had ik niet verwacht.


STIWOT gaat internationaal :wink:.


zo jul 04, 2004 10:58 pm
Profiel
ErnstJan
Bericht 
vond het idd zeer gezellig. vond het ook aangenaam om met anderen te kunnen praten over mijn grote verslaving. zulke dingen zijn in princiepe toch dingen die je in je eentje doet en als je dan zoiets kunt doen ja dan heb ik snel de smaak te pakken. mischien als een optie: volgend voorjaar weer een een excursie over market garden maar dan van de grens tot aan nijmegen dus de garden gedeelte bij nijmegen heb je een schitterend museum. heb daar ooit met mijn vader een fietstocht gehad door de omgeving. was ook zeer interesant. maar goed gaan julie eerst maar fijn evulaeren :oops:


zo jul 04, 2004 11:03 pm
Desiree
Bericht 
Ik vind dat jullie het goed hebben geregeld Hans, Barry en Jeroen Niels.
Jeroen ik zei het al eerder, goeie tour.

Heb veel geleerd en ontzettend gezellig geweest.
Schrijf mij maar in voor de volgende tour.


zo jul 04, 2004 11:23 pm
Tessa85
Bericht 
Hoi allemaal,

Ik vond het ook een zeer geslaagde tour met wel liefst 3 vrouwen dit keer :). De opkomst wordt voor ons vrouwen gelukkig wel steeds hoger. Jeroen was een uitstekende reisleider en ik vond het zeer interessant wat hij allemaal wist over de omgeving waar we geweest zijn. We hebben gelukkig ook redelijk weer gehad zonder regen dus al met al een hele leuke stiwot reis.

groetjes Tessa


ma jul 05, 2004 1:13 pm
marcel
Bericht 
ook tessa en ik hebben een leuke dag gehad ga zo door was goed geregeld.

marcel jans


ma jul 05, 2004 6:41 pm
marcel
Bericht 
dit bericht was verkeerd gegaan


ma jul 05, 2004 7:00 pm
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Hans schreef:
We zullen binnenkort met de overige medewerkers deze reis eens evalueren en eens voorzichtig gaan kijken waar de volgende Stiwot reis naar toe kan gaan.


kdacht dat er iemand had voorgesteld om een poll op het forum te zetten i.v.m. de volgende STIWOT-uitstap. Ik sluit mij aan bij Bart en nomineer alvast Eben-Emael.

Gerd


ma jul 05, 2004 7:38 pm
Profiel
Bart Geraerts
Bericht 
Wel, moest het er nog van komen deze vakantie (tot eind augustus) dan kan ik proberen regelen dat ik die dag gids ben, ik kan dit niet voor 100% zeker zeggen, maar als ik een datum weet en hij valt in de vakantie, zal ik zeker proberen om op de dag van jullie uitstap gids te zijn daar.

Bart.


ma jul 05, 2004 8:23 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bart Geraerts schreef:
Wel, moest het er nog van komen deze vakantie (tot eind augustus).


Dat zal denk ik wel een beetje kort dag zijn, er gaat namelijk heel wat meer voorbereiding in een dergelijk reis zitten dan menigeen denkt.


ma jul 05, 2004 8:26 pm
Profiel
Hans
Bericht 
Ja mensen, het organiseren van een, op het oog vrij simpele reis zoals we gisteren hebben meegemaakt rond Oosterbeek en Arnhem, blijkt dus vies tegen te vallen, en er gaat hier echt meer tijd inzitten dat menigeen zal denken. Voor elke reis die we organiseren moeten we echt meer dan voldoende tijd hebben, en de mensen ruim de kans geven om zich hiervoor in te schrijven.


ma jul 05, 2004 8:33 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Even duidelijk stellen: Een vakantie, natuurlijk, de nederlandse vakanties vallen ongelukkigerwijs niet samen met de belgische... hmmz... ach ja, wat ook kan is reserveren voor een opendeur dag, dan ben ik er altijd dus :)


ma jul 05, 2004 8:33 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik denk dat we erst nog maar eens een meeting moeten gaan organiseren, of we moeten zoveel donateurs en medewerkers er ineens bij gaan krijgen die ons kunnen helpen met alle STIWOT activiteiten :lol:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 9:00 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
Ik wil best bijdragen tot de vereniging, was het dan niet dat de financiele situatie op dit moment dit niet echt toelaat... maar vanaf het moment dat het wat beter gaat en ik wat bijeen krijg, dan kan je mij op de lijst van donateurs zetten :)


ma jul 05, 2004 9:07 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Zal je toch zelf moeten doen :wink:
De privacy wet staat niet toe dat ik je gegevens invoer :lol:

Je kan altijd aangeven waar je eventueel aan wil meewerken. Zolang je niet met geheime interne STIWOT zaken te maken krijgt :evil: :twisted: lekker geheimzinnig, kan je altijd wel ergens aan mee werken.
Stuur maar een mail of PB met je CV en we kijken wel waar we je kunnen inzetten, zat te doen. :idea:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 9:13 pm
Profiel WWW
Bart Geraerts
Bericht 
*ergens in amsterdam, 20 meter onder het grondniveau...*
Wilco: Ok jongens, we plannen onze nieuwe geheime aanval
STIWOT-team: knikken


Ok, sorry, liet me weer even gaan :p dit dus offtopic he ;)


ma jul 05, 2004 9:16 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group