Het is nu vr maart 29, 2024 7:19 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Awards-site online !!! 
Auteur Bericht
Hans
Bericht Awards-site online !!!
Beste leden, donateurs en gasten,

Na een hele lange voorbereiding ben ik, namens het bestuur en de overige medewerkers, verheugd en vereerd u te kunnen mededelen dat onze www.ww2awards.com site zojuist online gezet is.

Ik wil alle medewerkers bij deze van harte feliciteren en hun bedanken voor hun inzet en bijdrage.

Hans Molier
Projectleider www.ww2awards.com


za mei 15, 2004 8:23 pm
Leroy
Bericht 
jammer dat men mijn Iron Cross niet hebben gebruikt :cry:

maar het ziet er allemaal goed uit hoor


za mei 15, 2004 9:02 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Sorry, van sommige onderscheidingen hadden we ook zoveel afbeeldingen dat we de makkelijkst bruikbare op dat moment hebben genomen.

Hans en alle andere medewerkers, gefeliciteerd met dit puik werkje. Het is werkelijk nu al mooi en dat terwijl het nog maar een begin is.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za mei 15, 2004 9:04 pm
Profiel WWW
Desiree
Bericht 
Hans en anderen,
Puik werk! Ontzettend mooi.


za mei 15, 2004 9:18 pm
Jesper
Bericht 
Bravo, ziet er echt heel goed uit qua vormgeving en inhoud!

Mijn complimenten!

Jesper


za mei 15, 2004 9:27 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Zodat jullie ook weten wie 'de anderen' zijn:

Ben van der Heiden, Jeroen Niels en Barry van Veen zijn verantwoordelijk voor het invoeren van ontzettend veel gegevens, het vertalen ervan en het zoeken en plaatsen van de vele foto's. Ewoud van Eig is verantwoordelijk voor de opmaak.

MVG Jeroen

PS: Oh ja, Frank, Wilco en Hans hebben natuurlijk ook wel wat gedaan, maar ja, daar zijn ze bestuursleden voor. :wink:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za mei 15, 2004 9:39 pm
Profiel WWW
Hans
Bericht 
En nog even een, toch niet geheel onbelangrijke mededeling, zonder de medewerking van Jeroen Koppes hadden we dit in dit tempo ook nooit bereikt. Ere wie ere toekomt jongens !


za mei 15, 2004 9:42 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Ik wil iedereen die meegewerkt heeft aan de ontwikkeling van dit project feliciteren en complimenteren met het behaalde resultaat.

Ik hoop dat de site zowel op het gebied van bezoekersaantallen als input een (internationaal) succes zal worden!

Kevin

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


za mei 15, 2004 10:15 pm
Profiel WWW
marcel
Bericht 
heel mooi prachtig gedaan heb nog wat vragen maar vraag ik morgen in best wel

marcel jans


za mei 15, 2004 10:39 pm
Rick
Bericht 
Ziet er zeer goed uit en hopen dat de site snel uitbreid.

Rick


za mei 15, 2004 11:35 pm
Tom
Bericht 
Geweldig project, hiervoor toon ik mijn diepste respect. Het is werkelijk een prachtig project geworden. Ga zo door heren!!!


zo mei 16, 2004 12:46 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Het resultaat dat we tot nu toe gepresenteerd hebben is inderdaad al heel erg mooi. Ik wil echter benadrukken dat dit STIWOT project een tijdloos en steeds verder groeiend project is. We wachten dus met smart op jullie input!

Mijn felicitaties aan alle medewerkers die, soms voor de buitenwereld vrijwel onzichtbaar, een fantastische basis voor deze unieke website hebben neergezet!


zo mei 16, 2004 1:37 am
Profiel
Hans
Bericht 
Afgelopen nacht al wat mailtjes ontvangen (had gisteren na het online gaan al wat personen hierover benaderd), waarvan de meesten ons feliciteren en veel succes wensen. Echter, ook 2 opmerkingen.

We zijn vergeten om de GC-database speciaal te vermelden. Ik heb met deze mensen veel contact gehad, dus als dat nog even z.s.m. aangepast kan worden.
http://www.gc-database.co.uk/

En Eddy heeft enkele taalfouten ontdekt; volgt z.s.m. Belangrijk is echter de vermelding van de GC-site jongens.


zo mei 16, 2004 7:45 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Hans schreef:
We zijn vergeten om de GC-database speciaal te vermelden. Ik heb met deze mensen veel contact gehad, dus als dat nog even z.s.m. aangepast kan worden.
http://www.gc-database.co.uk/


Staat nu wel vermeld.


zo mei 16, 2004 9:09 am
Profiel
steunwieler
Bericht 
Ziet er interresant uit als ik het even vluchtig bekijk :wink:
Doe zo door!!

MVG steunwieler


zo mei 16, 2004 2:31 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group