Het is nu di apr 16, 2024 12:41 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
'Let's Build'-topic over eenheden voor op Go2War2.nl 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 'Let's Build'-topic over eenheden voor op Go2War2.nl
Naar aanleiding van het topic van [USER] SHAEF over artikelen over eenheden op Go2War2.nl, hier even alles op een rijtje.

Wat ons idee is, is dat we een 'Let's Build'-topic maken, waarin we met zijn allen over een bepaalde eenheid informatie zoeken en dit onder begeleiding van een ervaren Go2War2-auteur samenvoegen tot een artikel voor op Go2War2.nl. Iedereen met kennis van zaken kan dan aan het artikel bijdragen, zijn visie geven en de informatie controleren. De eisen voor de artikelen zullen uiteraard niet veranderen.

Maar allereerst: is er interesse voor een 'Let's Build'-topic? Het onderwerp kunnen we later gaan bepalen, maar zijn er al mensen die hierin geïnteresseerd zijn en die hier wel aan mee willen gaan helpen? Het lijkt ons een leuk idee waaruit goede artikelen kunnen ontstaan, en ondertussen de band tussen de Forum-leden kan worden verbeterd.

Iedereen mag uiteraard ook individueel artikelen over eenheden aanleveren voor op Go2War2.nl, maar deze moeten wel gewoon aan onze eisen voldoen.


wo jan 04, 2006 10:48 pm
Profiel
steunwieler
Bericht 
Ik stel voor om bijvoorbeeld per week te werken, en bijvoorbeeld te zeggen voor grotere divisies, bekendere(Leibstandarte Adolf Hitler, 101ste luchtlandingsdivisie, ...) iets extra tijd aan te besteden, ook om de week een andere divisie nemen lijkt me handig...

Ik zie het voor 100% zitten :D

Steuner


do jan 05, 2006 1:33 am
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
steunwieler schreef:
Ik stel voor om bijvoorbeeld per week te werken, en bijvoorbeeld te zeggen voor grotere divisies, bekendere(Leibstandarte Adolf Hitler, 101ste luchtlandingsdivisie, ...)


Het lijkt mij het verstandigst om een divisie te nemen waar de meeste belangstelling voor is!

Citaat:
iets extra tijd aan te besteden, ook om de week een andere divisie nemen lijkt me handig...


Ik zou eerst iets af maken. Als je elke week een andere divisie neemt, weet ik zeker dat velen nooit afkomen. Ik zou eerst één divisie, eenheid helemaal uitpluizen. Dan heeft diegene die het gaat bewerken voor Go2War2 er het meeste profijt van.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


do jan 05, 2006 12:24 pm
Profiel
Harro
Bericht 
De samenstelling en geschiedenis van een Leibstandarte of 101 ga je niet in een weekje goed neerzetten hoor.


do jan 05, 2006 12:27 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Gustav schreef:
De samenstelling en geschiedenis van een Leibstandarte of 101 ga je niet in een weekje goed neerzetten hoor.


Ook niet in 1 maand. Dat is iets wat gewoon tijd kost, heel veel.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


do jan 05, 2006 12:40 pm
Profiel
SHAEF
Bericht 
Citaat:
k zou eerst iets af maken. Als je elke week een andere divisie neemt, weet ik zeker dat velen nooit afkomen. Ik zou eerst één divisie, eenheid helemaal uitpluizen. Dan heeft diegene die het gaat bewerken voor Go2War2 er het meeste profijt van.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zou starten met een tamelijk bekende (à la 101st airborne, 82st AB, Big red one....) Ben persoonlijk meer geïnteresseerd in de Amerikaanse :)

groetjes,

Jeroen


do jan 05, 2006 12:42 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Uiteraard kost het veel tijd om een goed, diepgaand artikel te schrijven, zeker langer dan een week. Maar voordat we het daarover gaan hebben: wie willen meedoen? Ik heb tot nu toe nog maar twee namen gehoord.


do jan 05, 2006 12:46 pm
Profiel
SHAEF
Bericht 
We kunnen ook al beginnen, en als er dan nog mensen zijn die willen meehelpen, kunnen ze nog meedoen.


do jan 05, 2006 12:53 pm
John S.
Bericht 
Ik vind het een goed idee.


do jan 05, 2006 12:54 pm
Nicodemus
Bericht 
Goed idee! Ik sta klaar. :D :D :D


do jan 05, 2006 1:14 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Goed, vier man al. En wat lijkt jullie een geschikte eenheid om mee te beginnen?


do jan 05, 2006 1:43 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11906
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik zou een Let's Build juist ook laten afhangen van de interesse van de forumbezoekers. Zelf zou ik bijvoorbeeld meer interesse hebben in Amerikaanse en Nederlandse eenheden, zowel Europa als Pacific, dan andere landen. Zo zullen er denk ik weer anderen zijn die meer interesse op een ander vlak hebben.
Mederwerking van een auteur van Go2War2 of iemand die er een artikel over wil maken is per topic wel noodzakelijk om het doel ook te bereiken.
Indien een eenheid aansluit op artikelen waar ik al mee bezig ben, wil ik ook wel de begeleiding van een dergelijk topic op me nemen. Dan kunnen er meer gemaakt worden dan 1.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do jan 05, 2006 1:50 pm
Profiel WWW
SHAEF
Bericht 
Citaat:
Zelf zou ik bijvoorbeeld meer interesse hebben in Amerikaanse en Nederlandse eenheden, zowel Europa als Pacific, dan andere landen. Zo zullen er denk ik weer anderen zijn die meer interesse op een ander vlak hebben.


Citaat:
Ik zou starten met een tamelijk bekende (à la 101st airborne, 82st AB, Big red one....) Ben persoonlijk meer geïnteresseerd in de Amerikaanse


Vermeld anders eens al jullie interesses, dan kunnen we het onderwerp met de meeste voorkeuren aansnijden?

Groetjes,

Jeroen


do jan 05, 2006 2:38 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Mij maakt het op zich niet veel uit, als het maar niet al te onbekend is. Het moet wel aanslaan.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


do jan 05, 2006 2:42 pm
Profiel
SHAEF
Bericht 
We hebben nu al:
- Bigshot
- Steunwieler
- Wilco
- Jumpmaster
- Nicodemus
- mezelf

- Auke (?)

Wat zeggen jullie van The Big Red One (1st US Infantry Division) om mee te beginnen?

Groetjes,

Jeroen


do jan 05, 2006 2:47 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group