Het is nu do maart 28, 2024 9:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
STIWOT Battlefield Tours 2006 - Groesbeek Heights 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Is zeker wel mogelijk, maar dan hebben wij wel een schriftelijke toestemming van je ouders/verzorgers nodig.


za jun 03, 2006 8:06 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Ja dat wist ik al, maar ik vroeg mij af of er al EERDER mensen van mijn leeftijd zijn meegegaan met een van de voorgaande touren.


za jun 03, 2006 8:11 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ik was vandaag volgens mij de jongste... :oops: :mrgreen:

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


za jun 03, 2006 8:11 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Egbert schreef:
Ik was vandaag volgens mij de jongste... :oops: :mrgreen:


Of ik de jongste ben maakt mij niet zo heel veel uit maar ik vroeg me gewoon af of er wel eens meer mensen van mijn leeftijd mee zijn gegaan.


za jun 03, 2006 8:17 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ik denk dat je daarmee wel de jongste deelnemer aan een STIWOT Battlefield Tour tot nu toe zou zijn. Maar geen probleem hoor, iedereen met interesse in het onderwerp is natuurlijk van harte uitgenodigd!


za jun 03, 2006 9:36 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Bedankt en wanneer kan ik dan de nieuwe Battlefield Tour ongeveer verwachten?


za jun 03, 2006 9:42 pm
John S.
Bericht 
Barry, Jeroen en co....GOED WERK !!!
Het was een goede dag !!

Toch wel wat jammer dat we niet nar de Valkenhof en het Hunnerpark hebben kunnen gaan....maar ja, je kunt niet alles hebben...toch..?

Ik ben er in elk geval de volgende keer weer bij !!!

Nogmaals, het was een mooie dag !!


za jun 03, 2006 10:12 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Eh Valkhof bedoel je hoop ik :mrgreen:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za jun 03, 2006 10:20 pm
Profiel WWW
Stephan
Bericht 
Ook wij vonden het een interessante dag en ja jammer dat er geen tijd meer was voor nijmegen maar de dag vloog voorbij vooral als je zoals wij te laat waren hahahaha.
Misschien een tip voor de volgende tour....eerst de rondrit en dan rond hangen bij een museum :) ,als het dan uit loopt maakt dat niets uit.
Tour was goed verzorgt en we hebben er weer veel van geleerd :D .
Tot de volgende
Stephan (en Ton en Jack).


zo jun 04, 2006 12:58 pm
John S.
Bericht 
Wilco schreef:

Citaat:
Eh Valkhof bedoel je hoop ik


ja die bedoel ik....


zo jun 04, 2006 2:28 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Fijn om al die positieve reacties te horen! Persoonlijk baalde ik er ook stevig van dat we Nijmegen niet meer mee konden pakken, maar als je eenmaal in de bus zit is het aan de gids en hebben wij er verder ook weinig grip meer op...

We gaan overigens proberen om in de nazomer/ het najaar nog iets te doen. Wat precies blijft natuurlijk nog even een verrassing :wink:.


zo jun 04, 2006 4:16 pm
Profiel
JaqLah
Bericht 
Barry en Jeroen:
De toer was erg leuk en leerzaam, er waren veel dingen bij die ik nog niet wist. Alles was goed georganiseert en liep lekker, alleen wat tijdnood. De ondelingen kennismaking en communicatie viel mij wat tegen, maar daar kan volgende keer misschien iets aan gedaan worden. Het viel mij op dat er veel deelnemers van de AA ( Antie Alcohol??) aanwezig waren, ik durfde bijna geen pils te bestellen.
Ik geef mij op als donateur en schrijf mij maar in voor de volgende toer.
Groeten van Jaqlah.


zo jun 04, 2006 5:42 pm
apvm
Bericht 
Hallo , barry en jeroen, puike organisatie , bedankt , ook namens mijn vrouw ,we vonden het zeer leerzaam ,was voor mijn de eerste keer is voor herhaling vatbaar,groetjes aad en francien en hopelijk tot ziens.


ma jun 05, 2006 6:18 pm
ErnstJan
Bericht 
barry schreef:
Fijn om al die positieve reacties te horen! Persoonlijk baalde ik er ook stevig van dat we Nijmegen niet meer mee konden pakken, maar als je eenmaal in de bus zit is het aan de gids en hebben wij er verder ook weinig grip meer op...

We gaan overigens proberen om in de nazomer/ het najaar nog iets te doen. Wat precies blijft natuurlijk nog even een verrassing :wink:.


En al meer bekend 8)

Ik wil mijn terugkeer graag vieren met een excursie :wink:


wo jun 14, 2006 1:11 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
We zijn achter de schermen echt heel erg druk bezig maar jullie zullen toch nog even geduld moeten hebben, het is nog geen nazomer/najaar :wink:.


wo jun 14, 2006 2:12 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group