Het is nu do maart 28, 2024 12:25 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
wie vertelt mij meer over deze stempel.. 
Auteur Bericht
carnivore
Bericht wie vertelt mij meer over deze stempel..
hallo allemaal..
ik heb een poosje geleden een paar items gekocht op een rommelmarkt waaronder deze stempel..
ik heb hem een poosje terug op de marktplaats gehad in de hoop dat iemand mij meer kon vertellen,maar verder dan dat hij waarschijnlijk bij een veldpost oid gebruikt werd ben ik niet gekomen..
misschien is er hier iemand die mij meer kan vertellen over deze stempel? ik heb al veel spullen gezien maar ben deze nog nooit eerder tegengekomen..er zijn geen geen nummers,logo's ed. op deze stempel aanwezig..de tekst op de stempel luidt als volgt..deutschland erwache..

Afbeelding
Afbeelding


di aug 22, 2006 7:16 pm
tom wy
Bericht 
deze stempel werd gebruikt voor Brieven af te stempelen,Ik heb deze al vaker tegen gekomen(er zijn ook nog andere varianten)!
Ze zijn niet zo goed koop als ik me niet vergis.
Mooie aanwinst!!!
Mvg
Tom Wy


zo sep 10, 2006 5:21 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group