Het is nu vr maart 29, 2024 2:18 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
slag rond eindhoven 
Auteur Bericht
pieter00
Bericht slag rond eindhoven
ik was laatst eens aan het google en toen stuite ik op deze site en toen las ik dat iemand stafkaarten had van duitsers gelegert te zuiden van eindhoven rond Valkenswaard, is de gene nog lid of is er iemand die mij hier mee kan helpen ik zou graag die kaarten eens willen zien aangezien ik hier in de buurt woon en nog al geintereseerd ben ik de slag rond mijn woonplaats. Heeft iemand nog zo'n stafkaart of kent iemand een persoon die er zo een heeft? help mij dan alstublieft!

groetjez pieter00


za maart 31, 2007 8:16 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Bezoekje brengen aan het RHC? Ze zitten vlak bij het station...

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za maart 31, 2007 9:03 pm
Profiel WWW
Harro
Bericht 
Die kaarten was dat "Pietje"?


za maart 31, 2007 9:05 pm
pieter00
Bericht 
nee het was AI200 ofzoiets, het was alleen wel een bericht van 2004 dus echt al super lang geleden en jij, harro zat ook in dat gesprek maar ik weet dus niet of AI200 nog lid is van dit forum.

Jeroen... waar zit RHC?? zit het in de buurt van station eindhoven en zo ja waar dan ergens??


za maart 31, 2007 11:23 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Geen idee, hoe die straat heet, gewoon aan de stad kant het station uitlopen, dan recht oversteken, straatje in, bij de pathé links straatje in. Dan eerste weg rechts, en dan aan je rechthand (kan niet missen, is het grote gebouw met al het glas en die vage zware deuren...). Is geloof ik allemaal voetgangersgebied daarzo. Weet alleen niet of ze nog wel open zijn, dacht dat ze aan het verbouwen waren...

Misschien dat je meer info vind op de site, daar raak ik alleen altijd de weg kwijt.

De user die jij bedoeld (IA002) is een inactieve user die niet meer op dit forum actief is, dat account is op verzoek geanonimiseerd.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


zo apr 01, 2007 12:09 am
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group