Het is nu vr maart 29, 2024 1:32 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Forum [USER]-Spitfire- 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht 
Hallo mag ik er ook nog even eraan herinneren dat mijn forum ook over Duitsland gaat :!:
Er wordt hier net gedaan alsof het forum waarover we het hier hebben eerder was dan dat van mij. :?


za jul 08, 2006 2:20 pm
Harro
Bericht 
Wie zegt dat dan? :?


za jul 08, 2006 2:21 pm
-Spitfire-
Bericht 
Auke schreef:
Het idee lijkt te zijn opgepakt...

Weltkrieg II Forum


Hier ik geloof dat het forum van mij al eerder was.


za jul 08, 2006 2:26 pm
Harro
Bericht 
Tsja


za jul 08, 2006 2:27 pm
Ries
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Auke schreef:
Het idee lijkt te zijn opgepakt...

Weltkrieg II Forum


Hier ik geloof dat het forum van mij al eerder was.


Misschien een fusie?


za jul 08, 2006 2:29 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik denk het niet :wink:. En waarom zou het dan wel beter gaan lopen?


za jul 08, 2006 2:53 pm
Harro
Bericht 
Geen idee, maar slechter dan je forum nu loopt kan het nooit zijn.


za jul 08, 2006 2:55 pm
Ries
Bericht 
Bij elkaar 23 users.


za jul 08, 2006 3:03 pm
-Spitfire-
Bericht 
Nee dat is ook zo. :cry:
Maar dan probeer ik het liever met de andere leden van het forum een groot succes te maken. Het zal niet makkelijk worden maar waar een wil is, is een weg. En hoe het forum moet worden gepromoot weet ik ook nog niet maar ik zal het wel blijven proberen.


za jul 08, 2006 3:05 pm
woazigejohan
Bericht 
Citaat:
Toch al 43 leden in die korte tijd, het forum is volgens mij nog geen week actief?

Citaat:
43? Ik tel er maar 14...


Je hebt helemaal gelijk Harro, ik moet nog niet helemaal wakker geweest zijn? :oops:


za jul 08, 2006 4:16 pm
Yvonne Heslinga
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Nee dat is ook zo. :cry:
Maar dan probeer ik het liever met de andere leden van het forum een groot succes te maken. Het zal niet makkelijk worden maar waar een wil is, is een weg. En hoe het forum moet worden gepromoot weet ik ook nog niet maar ik zal het wel blijven proberen.


Inderdaad, waar een wil is is een weg, maar was het niet beter geweest om dit soort zaken als promotie, voor te bereiden voor je begon?
Een plan opstellen?
Hoeveel tijd denk je eraan te kunnen besteden per dag ongeveer?
Aan alle forumzaken bedoel ik dan.


za jul 08, 2006 5:25 pm
-Spitfire-
Bericht 
Tijd is (voorlopig) geen probleem.
En misschien had ik inderdaad eerst een plan op moeten stellen. Maar veel meer dan het op andere fora te promoten en het op Google zetten kan ik toch niet.


za jul 08, 2006 9:05 pm
-Spitfire-
Bericht 
Als je zou moeten kiezen tussen het forum van of Weltzkrieg II welke zou je dan kiezen?


zo jul 09, 2006 8:26 pm
97Th Division
Bericht 
Sebastiaan(-Spitfire-),Om ook mijn mening te geven over je forum vind ik eerlijk gezegt dat van Weltzkrieg II beter uitzien,dat van jou.

Dat van jou vindt ik wel mooi gemaakt enzo alleen zijn er teveel onderdelen waarbij meer dan 90% van titels etc en ook nog eens de zin:Alles Over Hitlers Derde Rijk gewoon overgenomen is van de serie ''Hitlers Derde Rijk'' en daarbij je me vertelde dat je pas bij deel 4 (?) was dus nog niet eens ver in was waarom doe je dat dan :?:


zo jul 09, 2006 9:35 pm
-Spitfire-
Bericht 
Dat is niet waar het enige wat echt uit de serie is overgenomen is Nazi Verschrikkingen. Een elk forum heeft een naam nodig. Ik ben toch niet de enigste die op het forum zit en berichten post die hebben ook niet de serie en weten ook dingen over Duitsland en vragen dingen erover.Dat heeft niks met de serie te maken.
Maar om niet weer 5 pagina's er aan te gaan besteden vragen,opmerkingen,tips en hulp graag via de PM.

Mijn vraag is gewoon welk forum is beter?


zo jul 09, 2006 9:46 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group