Het is nu do maart 28, 2024 12:29 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
wie kan mij helpen aan een goede avater 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht wie kan mij helpen aan een goede avater
wie kan mij helpen aan een goed avater. ik wil graag ook iets onder mijn naam en dan graag iets van WOII. maar aangezien ik geen held ben met de pc zoek ik iets wat al het goede formaat heeft. waar kan ik dan het beste kijken? alvast bedankt! :lol:


zo jul 04, 2004 11:13 pm
Desiree
Bericht 
als je een pic ziet ga je gewoon naar eigenschappen en daar kan je zien hoeveel hij is.

Als je Duitse plaatjes zoekt ga dan naar een wo2 Duitse site hetzelfde geldt voor Brits en Amerikaans.

Google en dat soort sites helpen best <----


zo jul 04, 2004 11:17 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Zoek een plaatje wat je leuk vind. Formaat is niet zo belangrijk.
Stuur het vervolgens bijvoorbeeld naar mij toe (wellicht dat anderen het ook wel aanbieden hier). Ik zal kijken of ik het op maat kan maken voor je avatar.
Vervolgens krijg je het terug en moet je het zelf wel op een website ergens plaatsen om het als avatar te kunnen gebruiken.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 8:49 am
Profiel WWW
Desiree
Bericht 
Dan heb ik nog even wat, waarom alleen vanaf een website?
Ik heb mappen vol met foto's in mijn pc staan die ik niet kan gebruiken eventueel.
Omdat ik die niet via een website heb.


ma jul 05, 2004 12:27 pm
Bart Geraerts
Bericht 
ik heb hier nog wel 50 mb webruimte die staat te verstoffen indien het nodig moest zijn :)


ma jul 05, 2004 12:36 pm
admin

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 8:01 pm
Berichten: 160
Bericht 
Desiree schreef:
Dan heb ik nog even wat, waarom alleen vanaf een website?
Ik heb mappen vol met foto's in mijn pc staan die ik niet kan gebruiken eventueel.
Omdat ik die niet via een website heb.


Ze zijn wel te gebruiken vanaf je pc. Dan moet je even een webserver op je pc installeren en de je pc continue aan hebben staan. Maar ja, dan heb je dus eigenlijk ook een website.

Nog maar een keer, donateurs kunnen hun avatar bij STIWOT stallen!

_________________
a.k.a. Jeroen


ma jul 05, 2004 12:43 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Dus alle avatars naar Jeroen indien je Donateur van STIWOT bent en geen eigen website hebt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 1:29 pm
Profiel WWW
Desiree
Bericht 
Das mooi makkelijk, ik ga gelijk kijken, hehe.


ma jul 05, 2004 1:52 pm
ErnstJan
Bericht 
Desiree schreef:
Dan heb ik nog even wat, waarom alleen vanaf een website?
Ik heb mappen vol met foto's in mijn pc staan die ik niet kan gebruiken eventueel.
Omdat ik die niet via een website heb.


ik heb ondertussen al iets gevonden.

maar als jij kunt via www.photo2web.nl je foto gratis online zetten. kun je er mee doen wat je wilt :lol: mischien heb je daar iets aan als jeroens ruimte vol is.... 8)


ma jul 05, 2004 2:11 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Jeroens ruimte vol? STIWOT heeft ruimte zat voor die kleine afbeeldingen van al onze donateurs. Maar inderdaad Ernstjan, dat is een hele goed emogelijkheid. Zeker voor niet-donateurs. :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 2:46 pm
Profiel WWW
ErnstJan
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Jeroens ruimte vol? STIWOT heeft ruimte zat voor die kleine afbeeldingen van al onze donateurs. Maar inderdaad Ernstjan, dat is een hele goed emogelijkheid. Zeker voor niet-donateurs. :wink:


is dit een hint in een bepaalde richting? :wink:

zoja ik ben der aan het over nadenken


ma jul 05, 2004 3:43 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik hints geven???? :mrgreen:
Zou ik niet durven, maar wat zeker is, is dat donateurs altijd een streepje voor hebben. Zij maken het werk van STIWOT immers financieel mogelijk.
Ook in dit geval steken we hier de helpende hand toe, maar zeker niet alleen hierbij.

Overigens als mensen een van bepaald WO2 thema een avatar zoeken, ik heb altijd wel ergens een plaatje over, mail me maar en ik zoek wel even.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jul 05, 2004 5:10 pm
Profiel WWW
ErnstJan
Bericht 
ikben der mee bezig op dit moment is mijn financiele situatie het niet helemaal toe om donateur te zijn. hopelijk komt daar naar de zomer verandering in. ik vind het een goede stichting waar ik graag iets voor over heb dus geduld :mrgreen:


ma jul 05, 2004 7:38 pm
Desiree
Bericht 
Dat geld ook voor andere mensen, ga naar www.stiwot.nl en kijk waar je donateur kan worden.


ma jul 05, 2004 7:45 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group