Het is nu vr maart 29, 2024 1:32 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
[MEETING 2007] STIWOT vijf jaar jong 
Auteur Bericht
Pieter F
Bericht 
Wellicht ook gelijk nog een kleine groet/betuiging van steun aan zijn vrouw? Ook voor haar waren het natuurlijk heftige dagen.


ma feb 18, 2008 12:33 pm
Ishirra
Bericht 
Ben blij dat het in orde gekomen is!


ma feb 18, 2008 1:05 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Of zoiets:

We are very relieved to hear that your health is improving. Our thoughts are with you and Ann, for whom this must have been a tough period too. All co-workers and supporters of STIWOT wish you a speedy recovery and all the best for the future.


ma feb 18, 2008 1:39 pm
Profiel
sky
Bericht 
Auke schreef:
Of zoiets:

We are very relieved to hear that your health is improving. Our thoughts are with you and Ann, for whom this must have been a tough period too. All co-workers and supporters of STIWOT wish you a speedy recovery and all the best for the future.


Beter kan je het niet zeggen. wellicht tough naar rough of hard period. Is beter engels. ( sorry )


ma feb 18, 2008 1:48 pm
Dennis N
Bericht 
Prima! Kaart gaat vandaag op de bus!


ma feb 18, 2008 2:08 pm
John S.
Bericht 
Mooi gezegd Auke !!


ma feb 18, 2008 2:46 pm
Pieter F
Bericht 
Auke schreef:
Of zoiets:

We are very relieved to hear that your health is improving. Our thoughts are with you and Ann, for whom this must have been a tough period too. All co-workers and supporters of STIWOT wish you a speedy recovery and all the best for the future.

Precies wat ik bedoelde, Auke! :wink:


ma feb 18, 2008 6:27 pm
Joey
Bericht 
Heel mooi om te horen!


di feb 19, 2008 10:57 pm
Dennis N
Bericht 
Vandaag even gebeld met TC en Ann. TC voelt zich elke dag weer beter en gaat echt de goede kant op. Ik moest een ieder bedanken voor de kaart, het heeft ze zeer geholpen in deze moeilijke tijd. Voor hen betekende het heel veel om deze kaart te krijgen van een groep jongeren (sorry Wilco ;) )van duizenden mijlen ver en die hen toch zo'n warm hart toedragen!

Bedankt!


di maart 04, 2008 11:52 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Oh wat voel ik me oud, of moet ik me juis jong voelen omdat ik blijkbaar toch tot een groep jongeren wordt gerekend :mrgreen:

in ieder geval fijn te horen dat het de goede kant op gaat en ons gebaar werd gewaardeerd. Kan je zien hoe goed iets kleins kan doen.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo maart 05, 2008 12:25 am
Profiel WWW
Pieter F
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Oh wat voel ik me oud, of moet ik me juis jong voelen omdat ik blijkbaar toch tot een groep jongeren wordt gerekend :mrgreen:

Ik zou voor het laatste gaan, Wilco! :wink:

Maar heel goed om te horen dat TC weer zo snel opknapt. Wat een taaie man!


wo maart 05, 2008 10:30 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group