Het is nu di maart 19, 2024 8:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
[MEETING 2008] 
Auteur Bericht
Hans
Bericht 
barry schreef:
Hoi Hans! Goed om je hier, bijna twee jaar na je laatste post, weer terug te zien. Sinds 2007 hebben we ervoor gekozen om, naast de medewerkersvergaderingen en battlefield tours, jaarlijks nog maar één grote meeting te organiseren. Dat zal dus november 2009 worden vrees ik...

Maar dat is misschien wat te lang?


Even offtopic, maar bedankt voor de fijne woorden Barry. Er zijn in het verleden wat dingen gebeurt die niet een schoonheidsprijs verdienen, en waar ik zeer zeker ook schuldig aan ben ! Bij deze mijn oprechte excuses aan al diegenen die ik ooit gekwetst heb, dit is zeer zeker nooit mijn intentie geweest. Velen van jullie ken ik al vanaf het eerste uur, en niemand is hier wijzer van geworden en niemand heeft dit ook verdient. Dus nogmaals mijn oprechte excuses.

Het lijkt me leuk om jullie weer eens te ontmoeten, de hand te schudden en weer eens wat bij te kletsen. Nogmaals, velen van jullie ken ik al een tijdje, en ondanks dat we beiden een forum onder ons beheer hebben denk ik dat we allemaal zeer zeker door dezelfde deur kunnen. Maar goed, we wachten gewoon tot november en wie weet........, misschien komt er wel eerder een gelegenheid.


zo dec 28, 2008 2:26 pm
muncio
Bericht 
Ik ken je niet Hans maar namens mij dan weer welkom.


ma dec 29, 2008 2:06 pm
lars40/45
Bericht 
Hans, ik ben van de lichting eind 2007, dus ik ken je niet.
Welkom terug !! je kan natuurlijk ook een achtergrond schetsen van Hans uit Roosendaal (altijd goed om er weer een Brabo bij te hebben) in een passende rubriek .


ma dec 29, 2008 6:15 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Hans, leuk je hier weer tegen te komen. We hebben regelmatig wat contact gehouden, dus je weet dat je wat mij betreft hartelijk welkom bent. Lijkt mme leuk weer eens wat bij te kunnen kletsen.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma dec 29, 2008 8:13 pm
Profiel WWW
John S.
Bericht 
Welkom terug Hans.


wo dec 31, 2008 11:19 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group