Het is nu di maart 19, 2024 5:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
[MEETING 2008] 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht [MEETING 2008]
Vooraankondiging
Het programma is nog niet geheel rond, maar de planning werkt alweer op volle toeren.

Op zaterdag 8 november organiseert STIWOT weer haar jaarlijkse meeting. De locatie is het bekende Liberty Park te Overloon waar we weer gebruik maken van de Aula. Zet de datum maar alvast in uw agenda en STIWOT zal weer zorgdragen voor een wervelend programma met........... We houden de spanning er nog even in.

Let u maar op dit forumonderdeel voor verdere berichtgeving.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo maart 30, 2008 12:40 am
Profiel WWW
John S.
Bericht 
Staat genoteerd !!!!


zo maart 30, 2008 9:56 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
En het programma is bekend!

Citaat:
STIWOT Meeting 2008 - Uitnodiging

Op zaterdag 8 november 2008 organiseert STIWOT haar jaarlijkse meeting. Net zoals met de succesvolle meeting van 2007 wordt ook dit jaar weer gebruik gemaakt van de aula van het Liberty Park te Overloon. Op het programma staan onder meer lezingen, prijsvragen, Jeeptours en een informatiemarkt.


De meeting zal gehouden worden op:
Zaterdag 8 november 2008, 11.30 tot 16.00 uur in het Liberty Park te Overloon.

Het programma ziet er als volgt uit:

- 11.30: Opening
- 11.45 - 12.45uur: Jeeptour Duitse Oorlogsbegraafplaats Ysselsteyn
- 12.00 - 13.00uur: Lezing Kazematten Kornwerderzand (kazemattenmuseum)
- 13.15 - 14.15uur: Jeeptour Duitse Oorlogsbegraafplaats Ysselsteyn
- 13.30 - 13.45uur: Demonstratie 1:6 RC-Panthertank
- 14.30 - 15.30uur: Lezing Dhr. Van Groenendaal (veteraan meidagen 1940)
- 14.45 - 15.45uur: Jeeptour Duitse Oorlogsbegraafplaats Ysselsteyn
- 16.00: Afsluiting met bekendmaking prijswinnaars

- 11.30 - 16.00uur: Prijsvragen met veel leuke prijzen voor jong en oud
- 11.30 - 16.00uur: Informatiemarkt STIWOT projecten, externe partijen en sponsoren


Afbeelding


In tegenstelling tot vorig jaar is de STIWOT meeting gratis toegankelijk zonder een bezoek aan het Liberty Park. Voor de eerste 100 aanmeldingen is een goodiebag van Just Publishers beschikbaar met daarin:
- Boek: Kopstukken van WO2: Montgomery
- Magazine: Wereld in Oorlog #6 (exclusief DVD)
- Aanbiedingscatalogus: Just Publishers najaar 2008

Onder de eerste 100 aanmeldingen wordt ook een Jeeptour verloot! Voor aanmelding klikt u hier.

Natuurlijk staat het u ook vrij om zonder aanmelding de meeting te bezoeken. U ontvangt dan echter geen goodiebag. Iedereen is meer dan welkom!


Allemaal snel aanmelden dus ;).


wo okt 15, 2008 9:04 pm
Profiel
Harro
Bericht 
Euh, je kan toch ook weer gewoon langskomen zonder aanmelding neem ik aan?


wo okt 15, 2008 10:09 pm
Joey
Bericht 
Harro schreef:
Euh, je kan toch ook weer gewoon langskomen zonder aanmelding neem ik aan?


Citaat:
Natuurlijk staat het u ook vrij om zonder aanmelding de meeting te bezoeken. U ontvangt dan echter geen goodiebag. Iedereen is meer dan welkom!


:wink:

Wij zijn present!


wo okt 15, 2008 10:13 pm
Harro
Bericht 
Ah, okay. Die goodie bag interesseert mij niet zo heel erg dus dat komt wel goed :wink:


wo okt 15, 2008 10:17 pm
Grebbeberg.nl
Bericht 
Mooi altijd, het gebruik van het woord 'lezing'. Vooral als het een samenspel is met 'wervelend'. Een lezing, waarde Barry, heeft los van zijn kerkelijke context niets meer of minder te betekenen dan een voorlezing of een voordracht van iets wat reeds geschreven staat. Ethymologie die dicht bij het woord ligt :) Beter kun je zulke gebeurtenissen duiden als een thematische presentatie, bespreking of als het iets hoogdravender is een hoorcollege.

Overigens doet dit gereutel van mij in de kantlijn niets af aan het feit dat het programma boeiend genoeg is.


do okt 16, 2008 12:48 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Grebbeberg.nl schreef:
Overigens doet dit gereutel van mij in de kantlijn niets af aan het feit dat het programma boeiend genoeg is.


Goed om te lezen, je bent van harte welkom. Ook zonder aanmelding dus ;).


do okt 16, 2008 6:18 pm
Profiel
MdB
Bericht 
zal er ook zijn !

tot zaterdag de 8e !


do okt 16, 2008 6:39 pm
Dennis N
Bericht 
Harro schreef:
Ah, okay. Die goodie bag interesseert mij niet zo heel erg dus dat komt wel goed :wink:


Nee, ik denk dat jij meer interesse hebt in een ritje station -> Liberty Park? ;)


do okt 16, 2008 7:10 pm
Harro
Bericht 
Hahaha, nu je het zegt. Dat was vorig jaar erg comfortabel. Zelfs zonder de gehoopte op kleur gesorteerde M&M's ;)


do okt 16, 2008 7:36 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ach, zolang ik maar op de terugreis niet weer meer dan 1,5 uur op Den Bosch sta, vind ik alles prima. :lol:
Ik ben benieuwd naar de lezingen!


do okt 16, 2008 10:25 pm
Bonjr
Bericht 
Ook ik zal er dit jaar weer eens bij zijn... verheug me erop. tot zaterdag!


do nov 06, 2008 4:28 pm
Mario
Bericht 
Ah, jammer zaterdag is er op de school van m'n kinderen een etentje.
Anders was ik mogelijk wel afgekomen.
Alhoewel, het etentje is pas om 17 uur dacht ik.

In de buurt van welke grote stad ligt Overloon alweer ? Ik dacht eerder in het zuiden (m'n aardrijkskunde van Nederland is niet bepaald goed).


do nov 06, 2008 4:32 pm
Pieter F
Bericht 
Mario schreef:
In de buurt van welke grote stad ligt Overloon alweer ? Ik dacht eerder in het zuiden (m'n aardrijkskunde van Nederland is niet bepaald goed).

Venray, Limburg.. :wink:


do nov 06, 2008 7:50 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group