Het is nu wo apr 24, 2024 5:32 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 
Wings and Wheels 
Auteur Bericht
Dennis N
Bericht Wings and Wheels
Nog mensen die naar Wings and Wheels gaan?

Ben er nog nooit geweest maar gezien het programma lijkt het me de moeite waard om eens te gaan kijken! Zoals het er nu naar uitziet zal ik er op de zondag 10 augustus te vinden zijn.

Aangezien de kids dol zijn op vliegtuigen en 'soldaten' zal het een dagje uit worden met de gehele familie. ;)

Weet iemand trouwens wanneer de fly-pass van de B-17 zal zijn?


zo jul 27, 2008 10:03 pm
Pieter F
Bericht 
Ik zou er dolgraag naartoe gaan, maar dan moet ik echter wel het geluk hebben dat ik de auto van mijn zus kan lenen. :?


zo jul 27, 2008 10:25 pm
struyf
Bericht 
Ben er vorig jaar geweest en vond dit wel de moeite, dus ik ga zondag wel weer een kijkje nemen denk ik


zo jul 27, 2008 10:32 pm
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, Belgiƫ
Bericht 
Met STIWOT zullen we er ook een standje hebben.


za aug 02, 2008 12:24 pm
Profiel
Dennis N
Bericht 
Gerd schreef:
Met STIWOT zullen we er ook een standje hebben.


Bij goed weer, tot dan! :wink:


za aug 02, 2008 12:27 pm
Maurice1976
Bericht 
Zondag zit in de planning ff vanuit antwerpen afzakken...


ma aug 04, 2008 10:26 am
oberfeldwebel
Bericht 
Zaterdag ben ik er ook, is toch niet ver van mijn huis.


ma aug 04, 2008 3:07 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ik zal er helaas niet bijzijn aangezien ik samen met JN ga fotograferen voor "The War Graves Photographic Project". Aan alle STIWOT'ters en andere bezoekers veel succes en voor veel plezier toegewenst!


ma aug 04, 2008 7:11 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Helaas, voor mij net iets te ver weg..


ma aug 04, 2008 7:35 pm
Pieter F
Bericht 
Helaas voor mij ook, aangezien ik dit dit weekend niet over een auto beschik.


do aug 07, 2008 7:30 pm
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, Belgiƫ
Bericht 
Gisteren hadden we de hele dag door steeds bezoek aan onze stand. We hebben zelf niet staan flyeren: vele mensen kwamen spontaan zelf langslopen en namen flyers en folders mee.

Wegens het slechte weer zullen we er vandaag niet staan. We hebben in het verleden al ondervonden dat bij regenweer de meeste mensen geen tijd maken om naar onze uitleg te luisteren. Bovendien is er ook veel wind, iets waar onze folders en flyers nogal vatbaar voor zijn.


zo aug 10, 2008 11:19 am
Profiel
Dennis N
Bericht 
Gerd schreef:
Wegens het slechte weer zullen we er vandaag niet staan. We hebben in het verleden al ondervonden dat bij regenweer de meeste mensen geen tijd maken om naar onze uitleg te luisteren. Bovendien is er ook veel wind, iets waar onze folders en flyers nogal vatbaar voor zijn.


Ai, fout! Ben net thuis en het weer was boven verwachting! Geweldig evenement dat in Nederlands onmogelijk zou zijn. Heb genoten! Jammer dat de vliegtuigen pas rond 19.00 uur vertrekken ipv de aangekondigde 15.00 uur.... Niets zien vliegen dus... :(


zo aug 10, 2008 7:01 pm
Richard1976
Bericht 
Is jammer dat je niet bent gebleven. Ben vandaag ook geweest. Het wachten werd uiteindelijk rond 18.00uur beloond toen de vliegtuigen het luchtruim kozen. Na wat klauterwerk over boomstronken en door bosjes stonden we op een mooie plaats waar we het allemaal goed konden zien. Alleen jammer dat er zo'n k^t kind naast ons in een boom stond te schreeuwen :evil: en dat hij niet uit die boom viel. (mag ik eigenlijk niet zeggen, maar toch.)

Hierbij 2 filmpjes die ik gemaakt heb en waarvoor ik speciaal naar Wings&Wheels ben gegaan (let niet op de steadycam).

Klik hier voor filmpje 1
Klik hier voor filmpje 2

Naast de B-17 was er ook nog een B-25 Mitchell, P-51 Mustang, Mitsubitsi Zero (repro) en een A-1 Skyraider (o.a. bekend van de napalm bombardementen in Vietnam) te zien. De rest van de vliegtuigen was crap en voor mij niet interessant.


zo aug 10, 2008 11:07 pm
muncio
Bericht 
Leuke filmpjes ook leuk dat ze aan me dachten met DS op het vliegtuig :P


vr aug 22, 2008 5:19 pm
John S.
Bericht 
Krijgen we ook nog foto's te zien?


vr aug 22, 2008 9:35 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group