Het is nu vr maart 29, 2024 6:47 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Vincx -NL vrijw. in Europese krijgsdienst 40-45 delen 1 tm 3 
Auteur Bericht
MarXell
Bericht Vincx -NL vrijw. in Europese krijgsdienst 40-45 delen 1 tm 3
Ter overname aangeboden uit de serie van vier, drie zeer gave delen (1 t/m 3) van Nederlandse vrijwilligers in Europese krijgsdienst 1940 - 1945 door Jan Vincx en Viktor Schotanius (uitgeverij Etnika).


Deel I De Landstorm (412 blz.)


Deel II Vrijwilligerslegioen "Nederland" (589 blz.)


Deel III Vrijw. Pantsergrenadier Brigade "Nederland"/ 23e Pantsergrenadier Divisie "Nederland" (705 blz.)


Alle drie de delen verkeren in een mint staat, inclusief orginele omslag zonder scheuren! De echte verzamelaar/geinteresseerde weet deze boeken op juiste waarde te schatten.

Overname prijs: 225 euro (75 euro p/st). Eventuele verzendkst komen voor rek. koper.

Geinteresseerden kunnen reageren per mail of contacten via mijn site:

www.hagespraak.nl


zo mei 25, 2008 7:32 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Volgens mij hebben we in de regeltjes op dit forum staan dat de vraagprijs er bij vermeld hoort te worden.

Ik citeer: "Wanneer u een object wilt verkopen of ruilen dient u de volgende gegevens te verstrekken:
- Omschrijving van het object;
- Vraagprijs"

Op dit onderdeel http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?t=2248

Deze boeken worden momenteel voor prijzen aangeboden die nog gekker lijken dan boeken die in Wo2 zelf zijn gepubliceerd. Ben dus wel benieuwd wat er voor gevraagd wordt. En aangezien het hier geen veilingsite is, dus graag de vraagrpijs. :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo mei 25, 2008 7:37 pm
Profiel WWW
MarXell
Bericht 
Wilco,

Je hebt gelijk, ik heb de prijs vermeld. De prijs is stevig, maar niet exorbitant. Gezien de status van deze boeken i.c.m. de zeldzaamheid hiervan, vraag ik dezelfde prijs waarvoor ik deze heb overgenomen, alleen houd ik deel IV voor mijzelf (die had ik nog niet, maar ik moest alle 4 de delen overnemen om alleen deel IV te kunnen bemachtigen).

Hopelijk volstaat deze tekst en uitleg.

Gr,
Marcel


ma mei 26, 2008 3:56 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Bedankt voor de update Marxell. Op deze manier is voldaan aan de Forumregels! Ik ben zelf erg in de verleiding om tot aanschaf over te gaan, maar ik geloof niet dat het huishoudpotje voor deze maand het toe laat.. :wink:

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


ma mei 26, 2008 9:46 pm
Profiel WWW
MarXell
Bericht 
Frank,

Het heeft mijn eerste voorkeur om alle drie de boeken in 1x van de hand te doen, echter begrijp donders goed dat dit geen dagelijkse uitgaven zijn. Maar begrijp goed dat verzamelaars een gefaseerde aanschaf beter kunnen handelen met hun huishoudpotje. Mocht ik niemand het in 1x kunnen slijten, kan ik ook kiezen voor afzonderlijke verkoop of gefaseerde verkoop aan 1 persoon.

Dus wie weet...

Marcel


ma mei 26, 2008 10:37 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Interessante prijs. Jammer dat je deel vier er niet bij doet, maar snap je overweging. Zal toch maar eens even mijn aankoopbegroting inkijken.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma mei 26, 2008 11:43 pm
Profiel WWW
MarXell
Bericht 
Topic kan afgesloten worden. Boeken hebben een nieuwe - en wedeorm een gelukkige - eigenaar. :wink:

Dank voor de reacties,

Gr,
Marcel


wo mei 28, 2008 9:05 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Slotje. :)


wo mei 28, 2008 9:50 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group