Het is nu di apr 16, 2024 6:58 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
STIWOT Reizen Battlefield Tour "Bastogne" 
Auteur Bericht
Militaria Bastogne
Bericht 
Well boys,

You're on the road now and suffering havy rain. Jammer wat het weer betreft, ik heb medelijden met jullie hier vanuit een droge winkel. Morgen beter weer, tenminste droog.

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


za sep 13, 2008 4:48 pm
David
Bericht 
Ivm overlijden van een zeer goede vriend van me ben ik niet mee... De tour blijft nog steeds op de planning staan. Dit weekend staat m'n hoofd er niet echt naar.


zo sep 14, 2008 9:14 am
muncio
Bericht 
Sterkte gewenst.


zo sep 14, 2008 5:57 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Haha, hij is fijn Frank. Volgens mij ben ik echt nog nooit zo nat geweest, maar... aan de andere kant had het ook wel wat.

Vooral de mist maakte het allemaal een stuk realistischer.

Afbeelding

Maar wel blij dat het vandaag mooier weer was ;).

Afbeelding

Mannen van Militaria Bastogne bedankt voor de experience en natuurlijk de deelnemers voor hun aanwezigheid!


Nee, er is geen photoshop aan te pas gekomen...


zo sep 14, 2008 10:48 pm
Profiel
Militaria Bastogne
Bericht 
Mensen,

Marco en ik hopen dat julie het allemaal naar jullie zin gehad hebben. We blijven contact houden want we hebben nog veel leuke dingen voor jullie in petto.

Deel gerust jullie ervaringen over de tour in dit topic of laat een berichtje in ons gastenboek achter.

Het was leuk om jullie in Bastogne te hebben voor deze tour, jullie waren een supergroep.

Groeten,
Frank Slegers
Marco Kilian
Militaria Bastogne


ma sep 15, 2008 11:46 am
Rudi
Bericht 
Het was echt een super weekend ondanks de iet wat vochtige zaterdag.....
Dit is een aanrader voor iedereen die ook eens wat meer wil zien dan alleen een museum.
Ga dit ook zeer zeker nog een keer midden in winter met een meter sneeuw doen, dan moet het nog "mooier/realistischer" zijn dan dat het nu al was.

Frank, Marco bedankt voor dit geweldige weekend. En de gehele reisgroep uiteraard ook, hebben ondanks het natte koude weer toch veel lol gehad.

Zaterdag;
Afbeelding
Afbeelding
Zondag;
Afbeelding


ma sep 15, 2008 3:09 pm
John S.
Bericht 
Kijkkijk, Chateau Rolley. Laat ik daar nou op vrijdagmiddag geweest zijn !!!


ma sep 15, 2008 3:18 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Heuh, zie ik daar op de middelste foto van Rudi dat kleine heuveltje waar die ouwe bakken niet tegenop kwamen :P.


Of sta ik nu op iemand's tenen ;).


ma sep 15, 2008 3:46 pm
Profiel
T(h)ijs
Bericht 
Rudi schreef:
Ga dit ook zeer zeker nog een keer midden in winter met een meter sneeuw doen, dan moet het nog "mooier/realistischer" zijn dan dat het nu al was.


Dan moet je op 13 december 2008 de Bastogne Historical Walk meelopen :)


ma sep 15, 2008 4:26 pm
MdB
Bericht 
barry schreef:
Heuh, zie ik daar op de middelste foto van Rudi dat kleine heuveltje waar die ouwe bakken niet tegenop kwamen :P.


Of sta ik nu op iemand's tenen ;).


Volgens mij zien wij daar twee mannen die het op dat moment rustig aandeden om dat ruimschoots goed te maken in het nachtleven van Bastogne. :D wat een moves.....

Gr, Martijn :wink:


ma sep 15, 2008 5:19 pm
Rudi
Bericht 
Volgens mij gaat het stadje Bastogne de naam STIWOT nog lang herinneren....... :mrgreen:

Bij deze nog 2 foto's. Barry mocht je deze foto's willen gebruiken, is dat geen probleem. Als je de originele grote wil laat je het maar weten. Die van de helling moet ik nog uitzoeken.

Afbeelding
De gids/chauffeur/entertainer enz.
Afbeelding


ma sep 15, 2008 5:58 pm
Dr_feelgood
Bericht 
barry schreef:
Haha, hij is fijn Frank. Volgens mij ben ik echt nog nooit zo nat geweest, maar... aan de andere kant had het ook wel wat.

Vooral de mist maakte het allemaal een stuk realistischer.

Afbeelding

Maar wel blij dat het vandaag mooier weer was ;).

Afbeelding

Mannen van Militaria Bastogne bedankt voor de experience en natuurlijk de deelnemers voor hun aanwezigheid!


Nee, er is geen photoshop aan te pas gekomen...







Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


ma sep 15, 2008 9:05 pm
MdB
Bericht 
Mooie foto's Dr Feelgood.

Had zelf mijn fotocamera vergeten dus al die foto's zijn mooi meegenomen, en nou sta ik er zelf ook nog eens op :mrgreen:

Vond het ook een superweekend. Marco vertelde indrukwekkende verhalen op een meeslepende manier. Mooi om zo iemand met zoveel passie te zien spreken.

Heb genoten ! :D


ma sep 15, 2008 10:59 pm
Joey
Bericht 
Wij vonden het zo gezellig daar in de Ardennen dat we er maar even 2 nachtjes aan hebben vastgeplakt! NOT, autopech en wat een kloteland zeg!

Maargoed, dat terzijde. Ik moet zeggen dat ik me erg geamuseerd heb dit weekend. Het weer was dan wel 98% jammer op zaterdag, maar een echte bikkel geeft daar natuurlijk niks om. De vertelkunsten van Marco maakten ook veel goed en verdienen dan ook 11.000 complimenten.

Citaat:
We blijven contact houden want we hebben nog veel leuke dingen voor jullie in petto.


Stalinrad? Leninrad? Moskou? :D


di sep 16, 2008 1:00 pm
Yorick
Bericht 
Na een dag lang kintikken in Namur (ong. 80 km boven Bastogne) zijn ook wij eindelijk aangekomen in ons vertrouwde Nederland.

Ik vond het een geweldige tour, erg gedetailleerd en vol met persoonlijke verhalen van Easy *kuch* Echo *kuch* Coy. Welk schuttersputje ik het mooist vond ben ik echter nog niet helemaal over uit...

Een geweldige gids die constant de aandacht erbij hield, een pracht van een chauffeur in de bikkeltruck, stromende regen, prima eten, goed bier en een grandioos gezelschap, wat wil je nog meer?

Wat ik zelf gemist heb was een overzichtskaartje van het slagveld (zoals ze dat tegenwoordig in Oosterbeek kennen) wat op de man uitgedeeld kan worden zodat je constant weet waar je je in het grotere plaatje bevindt, niet iedereen is namelijk een Band-of-Brothers kenner/fan/expert...

Spread the word: STIWOT!! STIWOT!! STIWOT!! :mrgreen:


di sep 16, 2008 2:25 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group