Het is nu di maart 19, 2024 10:13 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
[GEZOCHT] B Company arrived 
Auteur Bericht
Pieter F
Bericht [GEZOCHT] B Company arrived
Ik ben op zoek naar het boek "B Company Arrived: The Story of B Company of the 2nd Parachute Batallion at Arnhem September 1944", geschreven door Dave Buggenum. Ik heb namelijk al meerdere malen zeer positieve verhalen gehoord over dit boek. Het boek is echter uitverkocht, dus moet ik op zoek naar een tweedehands exemplaar.

Is er wellicht een forumgebruiker die dit boek in de kast heeft staan, maar bereid is het te verkopen?


do aug 14, 2008 9:44 pm
David
Bericht 
Pieter,

Ik heb het boek hier inde kast staan. Nog steeds klaar om ooit gelezen te worden. Dit zal er echter nooit van komen denk ik. Temeer omdat het niet echt m'n interessegebied is.
Dit exemplaar is in spiksplinternieuwe staat en gesigneerd door de auteur op 22/5/2003.
Als je interesse heb...Ik moet alleen nog even nakijken wat het ongeveer moet kosten.


vr aug 15, 2008 8:50 am
Pieter F
Bericht 
Interesse heb ik zeker David.. :wink:


vr aug 15, 2008 9:47 am
David
Bericht 
Pieter,

Stuur je morgen een PM...


vr aug 15, 2008 7:08 pm
Pieter F
Bericht 
Prima David!


vr aug 15, 2008 7:15 pm
Pieter F
Bericht 
Het boek is inmiddels in mijn bezit.


za aug 23, 2008 1:15 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group