Het is nu di maart 19, 2024 5:27 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
te koop voor een prikkie: mijn gehele collectie oorlogboeken 
Auteur Bericht
2004willyv
Bericht te koop voor een prikkie: mijn gehele collectie oorlogboeken
Ik verkoop al mijn oorlogsboeken in één koop. Ik ben nog aan het inventariseren maar het zijn er denk ik 70 tot 100. Het gaat bijv. om de boeken van Kershaw, o.a. de Bedford-boys, Chester Wilmot's Struggle for Europe, Anthony Beevor's Stalingrad en Martin Middlebrooke's trilogie over de veldtocht in Noord Afrika. Ook wat literatuur, waaronder een paar gebonden boeken (als nieuw, één keer gelezen) uit de prachtige serie Oorlogsdomein van de Arbeiderspers. Veel in de talen Nederlands en Engels, en een paar in het Duits.
De prijs is: totaal aantal boeken maal 1,50 euro, en maximaal 125 euro. De lijst ben ik aan het opstellen en stuur ik op aanvraag op. Afhalen in 's-Gravendeel (woonplaats) ofDordrecht (ik werk daar bij de rechtbank aan het Steegoversloot). De boeken zijn zo goedkoop omdat ik er in één koop van af wil; ik heb geen zin om elke week met één boek naar het postkantoor te lopen, ook al zou dat uiteindelijk veel meer opbrengen.


zo dec 14, 2008 12:22 pm
Marloes K
Bericht 
Wens je veel succes met verkopen! Hoop dat je ze zo in 1x aan de man krijgt. Voor mij is het helaas te lastig in verband met vervoer


zo dec 14, 2008 1:40 pm
Pieter F
Bericht Re: te koop voor een prikkie: mijn gehele collectie oorlogbo
2004willyv schreef:
ik heb geen zin om elke week met één boek naar het postkantoor te lopen, ook al zou dat uiteindelijk veel meer opbrengen.


Jammer. Ik heb namelijk denk ik wel intresse in een aantal titels als ik de door jou genoemde auteurs zo lees. Maar een hele collectie van 70 tot 100 boeken opkopen is voor mij geen optie. De kans is dan groot dat ik met, misschien wel tientallen, dubbele boeken kom te zitten.


zo dec 14, 2008 2:14 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
2004willyv, je zou er voor kunnen kiezen om pakketten met boeken te maken. Bijvoorbeeld op auteur, genre, serie of onderwerp. Ik denk dat mensen bijvoorbeeld liever een pakket van zo'n tien boeken af nemen, waarvan een aantal dubbel, dan een hele collectie en een dik tiental boeken dubbel. Het is iets meer werk, maar ik denk dat je het overgrote deel dan sneller kwijt bent.

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


zo dec 14, 2008 2:44 pm
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
En als je dan paketten van net geen 10 kilo maakt, kunnen ze nog voor 6,20 euro worden verzonden...


zo dec 14, 2008 3:19 pm
Profiel
Leo
Bericht 
Ik ben geïnteresseerd in het ganse pakket.

Kan je me een titel-index mailen of PM'en ?

Groetjes.


zo dec 14, 2008 3:39 pm
2004willyv
Bericht 
Hallo Nightwalker, de lijst zend ik morgenavond, als ik weer thuis ben.


zo dec 14, 2008 4:13 pm
Leo
Bericht 
:wink:


zo dec 14, 2008 4:17 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Zet de lijst dan ook even door naar mij als je wilt. Ook ik heb interesse in de koop van het complete pakket al heeft Nightwalker natuurlijk de eerste optie.


zo dec 14, 2008 4:29 pm
Profiel
Yorick
Bericht 
Ook ik ben geinteresseerd, graag ook de lijst naar mij verzenden als je wilt.

Kunnen we de stapel niet door 3en delen? ;-)


zo dec 14, 2008 7:20 pm
Pieter F
Bericht 
Yorick schreef:
Kunnen we de stapel niet door 3en delen? ;-)

En dan de restjes op het forum verdelen? :wink:


zo dec 14, 2008 9:15 pm
2004willyv
Bericht 
Hallo forumlezers, de boeken heb ik zojuist kunnen verkopen aan de Nightwalker, bedankt voor jullie belangstelling!


ma dec 22, 2008 7:49 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Slotje dan maar.

Afbeelding


ma dec 22, 2008 8:04 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group