Het is nu di maart 19, 2024 6:45 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
10.000 boeken te koop 
Auteur Bericht
vippvi
Bericht 10.000 boeken te koop
TE KOOP: uit nalatenschap.
+/-10.000 boeken, Nederlands, Engels, Duits, Frans
Wereldoorlog II, Luchtvaart, wereldoorlog II, auto’s, kunst, biografieën, kookboeken, Antwerpen.
Originele ongepubliceerde historische foto’s uit wereldoorlog II en documenten
Tijdschriften uit Wereldoorlog II Signal en Adler en vele andere
+/- 500 auto’s op schaal 1:18
FOR SALE : from the heritance of an historian
± 10.000 books as new In Dutch, Eng, German, French
Aviation, WW II, Cars, Cooking, Bibliographies, Art, Antwerp
Many thousands of historical documents and photographs from Hitler, the nazi’s and WW II original and never published!
Thousands of magazines Adler and Signal from the period of WW II
± 500 miniature cars Scale 1/18


wo jan 07, 2009 12:36 am
Shiftyfreak
Bericht 
Oven een beetje spammen gesproken, ik heb nu in 3 seconden 3x dezelfde topic gezien op verschillende plaatsen. Het heeft echt geen zin om er meerdere te maken als je ze graag kwijt wilt en je zorgt hier alleen maar voor dat het forum langzamer zal werken door deze acties dus graag volgende keer gewoon tot 1 houden :mrgreen:


"edit" en ik ga iets verder en het blijken er ook echt overal neergezet zowat. Denk dat je eerst even de regels moet gaan lezen voordat je hier iets gaat posten. Ook handig om misschien foto's, prijzen te plaatsen voor reinteresseerde.


wo jan 07, 2009 12:51 am
vippvi
Bericht 
Oei, sorry, was niet de bedoeling. Probleem is dat ik er niet veel ken en dus ook geen idee van prijzen heb. Foto's kan ik eventueel wel inscannen, maar 't gaat hier over duizenden foto's en ik weet echt niet wat belangrijk is.


wo jan 07, 2009 1:17 am
Pieter F
Bericht 
PM gestuurd --> Slotje.


wo jan 07, 2009 9:06 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group