Het is nu vr apr 19, 2024 1:13 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
onderzoek een zeeman van oorlog 1941-1945 
Auteur Bericht
Maud75
Bericht onderzoek een zeeman van oorlog 1941-1945
Goedendag :D
Ik ben Frans en ik zoek een familie in Nederland. Willem Van Leeuwen (ongeveer 80 jaar), zijn zoon Jan en zijn dochter Nelly. Zijn broer Cor (Cornelis - Cornelius ??). Willem was zeeman op een boot gedurende de tweede oorlog die 2 jaar op de haven van St-Malo is gebleven (westen van Frankrijk). Op dat moment ontmoet hij mijn grootmoeder en mijn vader aan de wereld komen. Maar Willem wordt gevangene gedaan en zal in zijn land, dichtbij d'Utrech weer vertrekken. Hij had Nederland reeds een familie. Sedertdien kennt mijn vader niet zijn vader en ik zoek naar voor hem. Denkt u helpen te kunnen? ik heb foto's van hem en andere informatie als u ik wilt helpen.
Dank
Diep bedroeft voor mijn taal! :?


Laatst bijgewerkt door Maud75 op ma sep 06, 2004 10:33 am, in totaal 2 keer bewerkt.



ma sep 06, 2004 10:26 am
Mario
Bericht 
Succes met je zoektocht !
Denk niet dat er iemand aanstoot aan je taalgebruik zal nemen.


ma sep 06, 2004 10:28 am
Maud75
Bericht 
bedankt voor jouw bericht, hoop ik mijn grootvader te kunnen terugvinden, als jij ideeën heeft om ik te helpen, ik wacht op jouw ideeën! aan herzien


ma sep 06, 2004 10:30 am
Hans
Bericht 
Beste Frans,

Misschien is het slim om je oproep te plaatsen in het Nederlandse veteranenblad Checkpoint. Ik heb nogal wat connecties bij Checkpoint en als je wilt zal ik wel contact voor je opnemen met de hoofdredacteur. Mail mij maar alle informatie die je hebt en als het kan één of meerdere foto's. Mijn mailadres is hans@ww2awards.com

Hans Molier


ma sep 06, 2004 10:33 am
Maud75
Bericht 
Goedendag Hans, Ik verzend op jouw adres de foto's en andere informatie om mijn grootvader terug te vinden, bedankt voor jouw hulp :wink:


ma sep 06, 2004 10:36 am
Hans
Bericht 
Oké, ik zal dan een kleine oproep in elkaar zetten en deze met de foto's doorgeven aan de redactie van Checkpoint. Beloven kan ik niets, alleen maar mijn best doen.


ma sep 06, 2004 10:38 am
Maud75
Bericht 
ik gezant het bericht met de foto's, bedankt veel voor jouw hulp. Als andere personen ideeën hebben om me te helpen, bedankt eveneens! :P


ma sep 06, 2004 10:59 am
Hans
Bericht 
Ik heb vanmiddag een oproep samengesteld en deze voorzien van de foto van je grootouders doorgemaild naar de redactie van Checkpoint. Zodra ik iets meer weet, ben jij de eerste die het hoort.


ma sep 06, 2004 6:56 pm
Hans
Bericht 
Frans,

Gisteren heb ik de nieuwe Checkpoint ontvangen, en de oproep (incl. foto) staat hierin vermeld. Mijn adresgegevens, maar ook die van jouw, staan er bij vermeld en ik heb gisteren al een telefonische reactie uit Utrecht mogen ontvangen. Ik zal je deze z.s.m. even doormailen.


zo okt 10, 2004 10:22 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group