Het is nu do apr 18, 2024 7:43 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Informatie gezocht m.b.t. twee ooms... 
Auteur Bericht
Panky51
Bericht Informatie gezocht m.b.t. twee ooms...
Sinds lange tijd ben ik op zoek naar info m.b.t. twee, reeds overleden ooms van mij, t.w. Hendrik (Hein) Blom , geb. te Kampen, 4.12.1920 en Frits Blom, geb. te Kampen, 5.12.1921.
Mijn grootvader P.J. Blom was tijdens de oorlogsjaren huisarts in Den Haag en heeft ondergedoken gezeten omdat hij weigerde lid te worden van de Artsenkamer. Vermoedelijk zat zijn praktijk in de Berkstraat of omgeving. Volgens mijn overleden moeder verschenen haar beide broers op een dag in de woonkamer met stenguns in de hand....Mijn oom Hein, vorig jaar overleden, heeft nooit iets losgelaten over die tijd. Oom Frits is na de bevrijding nog lid van de BS geweest. Alle informatie is van harte welkom.

Paul


zo feb 05, 2012 4:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group