Het is nu do maart 28, 2024 9:21 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Henry McAnelly 1st Airborne Division 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht 
Pietje schreef:
Welk recht hebben wij omdat een veteraan te ontzeggen...


geen enkele, ook als zoon veteraan zijn verhaal anders verteld dan de werkelijkheid das iets waar hij voor kiest en mee moe(s)t leven. Maar tis wel iemand die hier gekomen is om hier te komen vechten voor onze vrijheid.


Laatst bijgewerkt door ErnstJan op wo okt 13, 2004 10:51 am, in totaal 1 keer bewerkt.



ma okt 11, 2004 9:53 pm
IA002
Bericht 
Ik ben er helemaal mee eens ErnstJan!


di okt 12, 2004 10:30 am
David
Bericht 
Wanneer is het tijd voor het "hoe" Pietje? - Het gewond raken dus-.
Begrijp me goed hoor, ik probeer niets uit je te trekken of iemand postuum in het diskrediet te brengen, maar ben toch wel meer nieuwsgierig geraakt naar het oplopen van deze verwondingen. Het waren niet de minste klappen die hij heeft opgelopen tijdens de strijd.


di okt 12, 2004 7:04 pm
IA002
Bericht 
ben bezig voor een boek over zijn onderdeel , maar het zal nog wel een jaartje (of 2) duren... je moet dus nog geduld hebben. kan geen tipje van de sluier optillen... :wink:


di okt 12, 2004 7:30 pm
Screaming Eagle
Bericht 
Kan iemand mij vertellen hoe het verhaal rondom Henry McAnelly is afgelopen?
Is hij in Kortenhoef begraven?
Is er ook al bekend hoe, waar en wanneer hij gewond is geraakt?


di nov 02, 2010 1:26 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group