Het is nu di apr 16, 2024 7:04 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
naam bekend gevonden soldaat Veerweg,Oosterbeek 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht naam bekend gevonden soldaat Veerweg,Oosterbeek
8)


za mei 08, 2004 4:30 pm
Hans
Bericht 
Philip,

In je boodschap staat "... die ik verleden jaar gevonden heb aan.... ". Hoe zit dat verhaal precies in elkaar ? Heb jij die restanten gevonden en van wie waren die ?


za mei 08, 2004 4:39 pm
Philip,ABRG
Bericht 
8)


za mei 08, 2004 4:54 pm
Hans
Bericht 
Philip, een interessant maar ook zeer droevig verhaal. Ik denk dat wij allebei deze persoon ongeveer hetzelfde toewensen. Bedankt voor je toelichting.


za mei 08, 2004 5:18 pm
Desiree
Bericht 
Ik sluit me bij Hans aan.
Zo'n 500 ponder zegt aardig hard boem Hope dat hij die vind.


za mei 08, 2004 7:09 pm
Danny Wennekes
Bericht 
Citaat:
Toen ik verleden jaar daar aan het zoeken was.....


Dat zoeken intrigeert me. Ik weet dat je in de gebieden rondom Arnhem niet met een detector mag snuffelen, maar "gewoon" zoeken ...mag dat wel ? En hoe en wat zoek je dan.

We zijn afgelopen maanden een aantal maal naar Oosterbeek / Wolfheze / Arnhem geweest en hebben daar de perimeterroutes gelopen. Tijdens dit zoeken bekroop bij steeds de wens om eens met een "searchparty" (een verzonnen kreet uiteraard) mee te doen.

Vertel er eens iets meer over....


za mei 08, 2004 7:45 pm
Leroy
Bericht 
uhmmm.........dus zijn jullie mensen tegen zoeken van slagvelden ??? :shock:

ik vind da nl. leuk als ik dan iets vind (een huls, of een helm ofzoiets dergelijks) ben ik harstikke blij. dus wensen jullie mij ook een 500 ponder toe ? :shock:


za mei 08, 2004 7:48 pm
Danny Wennekes
Bericht 
Speirs,

het is, denk ik, niet zozeer het zoeken waar men tegen is, maar wel het gebrek aan respect voor de gevallenen en nabestaanden.

Als je een oorlogsgraf vindt, heb je op z'n minst het respect in je om dit te rapporteren en het niet klakkeloos leeg te roven en de "waardeloze resten" (excuseer deze vergelijking) af te danken als oud vuil in een plastic tas.

Zoek je....doe het dan netjes en met respect.


za mei 08, 2004 7:56 pm
Leroy
Bericht 
o ja maar ik raak die botten echt niet aan :shock: bah :shock: Wat ik zou doen is gewlijk de smeris bellen en ik doe het met respect hoor :wink:


za mei 08, 2004 7:58 pm
Philip,ABRG
Bericht 
8)


za mei 08, 2004 8:08 pm
Leroy
Bericht 
ik kijk inderdaard lopend rond en af en toe graaf ik een klein kuiltje met me handen als ik denk dak wa zag (een uitsteeksel) en dan maak ik het weer dicht he maar ik ga niet met een detector ofzoiets zoeken :wink:


za mei 08, 2004 8:13 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Ik neem aan dat je zoekt in jou omgeving?, kan daar zo navragen of er een APV voor het zoeken met een detector


za mei 08, 2004 8:17 pm
Leroy
Bericht 
in mijn omgeving vind je echt niets hoor

ik ben o.a. in Normandie geweest daar kun je een stukje van eeb bunker meenemen of patronen die je vind etc.

en in de Ardennen kun je ook zulk soort dingen vinden :)

maar in mijn omgeving niet in WW2 hadden de Duitsers de dijken door laten breken


za mei 08, 2004 9:00 pm
Philip,ABRG
Bericht 
8)


za mei 08, 2004 9:18 pm
Leroy
Bericht 
ik woon zelf ook in het westen hoor

hoe kunnen anders de dijken doorbroken worden :P

maar kheb nog nooit wat gevonden :cry: :(


za mei 08, 2004 9:25 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group