Het is nu vr maart 29, 2024 8:36 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Adolf Hitler 1945 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
Zelfmoord omdat doorgaan slechts uitstel van executie was. Waarbij uitstel een directe confrontatie met zijn wandaden zou zijn. Zelfmoord was wel degelijk een laffe vlucht. Inzicht en intelligentie, wat was daar nog van over bij het menselijk wrak dat in april 1945 in de bunker woonde? Ik vrees dat het bar weinig was.


za apr 21, 2007 8:27 pm
Goofy
Bericht 
Harro schreef:
Zelfmoord omdat doorgaan slechts uitstel van executie was. Waarbij uitstel een directe confrontatie met zijn wandaden zou zijn. Zelfmoord was wel degelijk een laffe vlucht. Inzicht en intelligentie, wat was daar nog van over bij het menselijk wrak dat in april 1945 in de bunker woonde? Ik vrees dat het bar weinig was.


Tja Harro, dat zullen we wel nooit weten.


zo apr 22, 2007 12:05 am
chriske
Bericht 
één ding is zeker Hitler heeft zelfmoord gepleegd
de reden is hiervoor in het boek ik was de laatste lijfwacht van Hitler schrijft Rochus Mish (de lijfwacht) dat hij het lijk van Hitler in de tuinen van de Rijkskanselarij (Reichstag) zag branden

Prachtig boek trouwens


do jun 04, 2009 9:58 pm
Marcoo
Bericht 
Hitler zou toch gezegd hebben dat hij niet in de handen van de vijand zou willen vallen omdat hij niet hetzelfde lot wilde ondergaan als zijn compaan Benito Mussolini? Lijkt me een duidelijke reden van zijn zelfmoord.


vr jun 05, 2009 12:25 pm
paul van de weg
Bericht Re:
Dutch-Lion schreef:
Heb eens gelezen dat met het DNA van de sporen van Hitler is bewezen dat Hitler dood is.

Dat klopt. Het is nog niet eens zo lang geleden gebeurd.

Uit de botten van de veronderstelde Hitler heeft men DNA gehaald. Tevens heeft men van verwanten van Hitler ook DNA verkregen. De "match" bleek te kloppen.
Daarmee werd tevens de bewering dat Hitlers vader het kind van een Jood zou zijn naar het rijk der fabelen verwezen.


zo apr 29, 2012 3:47 pm
paul van de weg
Bericht Re:
Harro schreef:
Germar Rudolf is zelf in 1996 naar Spanje gevlucht om te ontkomen aan gevangenisstraf wegens holocaust ontkenning. Hij ziet zichzelf als politiek martelaar die vecht tegen onderdrukking door wat hij zelf de "Judenrepublik Deutschland" noemt.

Rudolf is een interessant persoon. Ik lees regelmatig dat blaadje van hem. Dan blijf ik op de hoogte van de nieuwe inzichten bij de Neo's.

Ken jij al zijn pseudoniemen? Geef die dan svp. Dat maakt het schiften weer iets makkelijker.


zo apr 29, 2012 3:52 pm
Vin1
Bericht Re: Adolf Hitler 1945
Een paar jaar geleden heb ik een docu gezien op TV over het bewijs dat Hitler zelfmoord gepleegd had of niet?
Er blijkt een stuk kaak en schedel te liggen in het archief van Rusland. (Dit was gevonden op de bewuste locatie bij de bunker)
Dit mocht onderzocht worden en aan de hand van DNA en gebidsgegevens werd vastgesteld dat het overblijfsel inderdaad van Hitler is.


zo apr 29, 2012 4:22 pm
sauerkraut
Bericht Re: Adolf Hitler 1945
Het gezeul met de paar botjes van Hitler en de machinaties van Stalin daarmee is treffend beschreven door Jelena Rzevskaja. Zij diende als tolk in het Rode Leger, kwam in 1945 in Berlijn terecht. Zij was nauw betrokken bij de gebeurtenissen na de vondst van Hitlers overblijfselen. Aan de hand van de gebitsgegevens stond toen al onomstotelijk vast dat die van Hitler waren. Alleen vond Stalin het nodig, en men kan slleen maar raden wat er in zijn duistere brein afspeelde, om allerlei machinaties op touw te zetten.

Het boek Jelena Rzevskaja is in het Nederlands vertaald: "Tolk in oorlogstijd" - Van Moskou Naar Berlijn 1941 - 1945

In de ramsjkelder van BOL voor een prikkie te koop: 4,99


zo apr 29, 2012 5:28 pm
Harro
Bericht Re: Re:
paul van de weg schreef:
Harro schreef:
Germar Rudolf is zelf in 1996 naar Spanje gevlucht om te ontkomen aan gevangenisstraf wegens holocaust ontkenning. Hij ziet zichzelf als politiek martelaar die vecht tegen onderdrukking door wat hij zelf de "Judenrepublik Deutschland" noemt.

Rudolf is een interessant persoon. Ik lees regelmatig dat blaadje van hem. Dan blijf ik op de hoogte van de nieuwe inzichten bij de Neo's.

Ken jij al zijn pseudoniemen? Geef die dan svp. Dat maakt het schiften weer iets makkelijker.

Oei, ik heb ooit een overzichtje gehad maar dat is alweer een tijdje geleden (het bericht dat je van mij citeert is ook al vijf jaar oud).


zo apr 29, 2012 11:30 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group