Het is nu do maart 28, 2024 11:04 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Is Hitler eigenlijk wel eens in Nederland geweest? 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht Is Hitler eigenlijk wel eens in Nederland geweest?
wat ik me nu al een hele tijd afvraag: is Hitler eigenlijk wel eens in NL geweest? ik heb daar nog nooit over gelezen over foto's van gezien(zover ik weet)

net zoals bv noorwegen denemarken etc daar ben ik me niet bewust van...


wo jul 21, 2004 8:23 pm
Erik_C
Bericht 
Hitler is als Duits staatshoofd zijnde nooit in Nederland geweest mijns wetens.
Hij kwam zo wie zo weinig buiten Duitsland. Zijn bekendste bezoek aan een bezet land is dat aan Parijs(de wel bekende foto). Misschien is hij wel eens een enkele keer in Oost-Europa geweest voor een frontbezoek. Van bezoeken aan Denemarken en Noorwegen is mij niks bekend. Is hij daar volgens jou geweest dan ErnstJan?


do jul 22, 2004 10:27 pm
Teije
Bericht 
Inderdaad, Hitler is hier nooit geweest...


do jul 22, 2004 11:19 pm
seabee
Bericht 
Kijk even bij de kiosk in de Toen & nu 40~`45 daar staat een artikel in over Hitler die de slagvelden en begraafplaatsen van WO 1 bezoekt, en ook de plaats waar hij zelf was gestationeerd. Zeer boeiend.


do jul 22, 2004 11:20 pm
ErnstJan
Bericht 
Erik_C schreef:
Hitler is als Duits staatshoofd zijnde nooit in Nederland geweest mijns wetens.
Hij kwam zo wie zo weinig buiten Duitsland. Zijn bekendste bezoek aan een bezet land is dat aan Parijs(de wel bekende foto). Misschien is hij wel eens een enkele keer in Oost-Europa geweest voor een frontbezoek. Van bezoeken aan Denemarken en Noorwegen is mij niks bekend. Is hij daar volgens jou geweest dan ErnstJan?


nee volgens mij ook niet.

zover ik weet: frankrijk,polen rusland.oostenrijk italie en volgens mij ooit eens hongarije(maar die laatste wet ik niet zeker)


vr jul 23, 2004 10:16 am
Antwerp X
Bericht 
ErnstJan schreef:
zover ik weet: frankrijk,polen rusland.oostenrijk italie en volgens mij ooit eens hongarije(maar die laatste wet ik niet zeker)


Je vergeet de allerbelangrijkste: België :D (waar seabee al op doelde)


vr jul 23, 2004 11:10 am
ErnstJan
Bericht 
ok sorry helemaal vergeten.... :oops:


vr jul 23, 2004 5:09 pm
Joel
Bericht 
Hitler is ook nooit in Hogarije geweest. De Hongaarse president is wel bij Hitler geweest. :)


ma jul 26, 2004 3:09 pm
ErnstJan
Bericht 
Joel schreef:
Hitler is ook nooit in Hogarije geweest. De Hongaarse president is wel bij Hitler geweest. :)


dan was ik daar mee in de war.


ma jul 26, 2004 9:54 pm
Hans
Bericht 
Voor degenen die hierover meer willen weten, even het volgende. Vanmorgen het juli-nummer gekocht van het tijdschrift '40-45 Toen & Nu' (nr.117). Hier staat een hele ruime reportage (33 pagina's) in over het bezoek van Hitler aan België en Noord-Frankrijk. Zeker de vele vergelijkingsfoto's van toen/nu zijn de moeite waard. Echt zeer interessant.


di jul 27, 2004 11:29 am
ErnstJan
Bericht 
Hans schreef:
Voor degenen die hierover meer willen weten, even het volgende. Vanmorgen het juli-nummer gekocht van het tijdschrift '40-45 Toen & Nu' (nr.117). Hier staat een hele ruime reportage (33 pagina's) in over het bezoek van Hitler aan België en Noord-Frankrijk. Zeker de vele vergelijkingsfoto's van toen/nu zijn de moeite waard. Echt zeer interessant.


mijn boekenwinkel verkoopt hem niet, kun je hier ook een abonement op nemen? lijkt me een leuk blad...


di jul 27, 2004 12:22 pm
David
Bericht 
Abonnement Nederland; E18.25
België E21.80
Overige E25.- (netto)

Qua Vadis, Soest
Postbus 282, 6800AG Arnhem
tel. 026-4462834

Dit is ook het adres voor het nabestellen van nummers. Als je even belt dan sturen ze je zo een lijst op met de onderwerpen van alle nummers. Alleen niet alle nummers zijn meer na te bestellen.

Ik ben al weer een tijdje geabboneerd op dit magazine en de verhalen bevallen mij prima!

Maar goed, is Hitler ooit in Nederland geweest...? :wink:


di jul 27, 2004 3:43 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Het grote Ernst Jan & David misverstand maar even opgeruimt, ga maar weer verder met het topic :D.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


di jul 27, 2004 8:40 pm
Profiel WWW
Pluisje
Bericht 
[EDIT barry] dergelijke opmerkingen mag je in het vervolg voor je houden [EDIT]


di aug 24, 2004 12:16 pm
Hans
Bericht 
Pluisje, je hebt 2x een boodschap geplaatst op het forum en 2x was deze te belachelijk om op te reageren. Eerste en meteen de laatste waarschuwing : normaal posten, of ga anders je plezier ergens anders maar halen.


di aug 24, 2004 12:27 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group