|
 |
 |
|
Het is nu di maart 21, 2023 1:22 pm
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Aanstaande sluiting STIWOT Forum
Auteur |
Bericht |
Lennard
Bestuur STIWOT
Lennard
Geregistreerd: do maart 26, 2015 9:29 pm Berichten: 307 Woonplaats: Utrecht
|
 Aanstaande sluiting STIWOT Forum
Beste lezer,
Bij deze kondigen wij aan dat het STIWOT Forum per 11 april 2020 definitief op slot gaat. De berichten uit het verleden blijven terug te lezen, er kan alleen vanaf dan niet meer gereageerd worden.
Voor STIWOT-medewerkers blijft het medewerkersforum toegankelijk.
Met vriendelijke groet, STIWOT
_________________ "Every soldier must know, before he goes into battle, how the little battle he is to fight fits into the larger picture, and how the success of his fighting will influence the battle as a whole." Field Marshal Bernard Law Montgomery
|
za apr 04, 2020 2:01 pm |
|
 |
Drentse Gerrit
Drentse Gerrit
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 2:06 pm Berichten: 214 Woonplaats: Assen
|
 Re: Aanstaande sluiting STIWOT Forum
Mannen en vrouwen,
Het einde van een tijdperk :roll: Ik zie ook wel dat het forum niet meer leeft. Jammer, want er zijn hier ook hele levendige tijden geweest. Er was hier een mooie verzameling van mensen met kennis en kunde, die mij meermaals ontzettend geholpen hebben, op momenten dat ik er niet meer uitkwam. Mijn dank daarvoor!
André Reiniers is de laatste der mohikanen, die ontzettend veel mooie items geplaatst heeft in ‘ter herinnering aan’. Daar heb ik diep respect voor en gelukkig blijven die items zichtbaar.
Een aantal van jullie ga ik wel weer tegenkomen, anderen helaas niet.
Het ga jullie goed, stay safe,
Groeten,
Gerrit
|
zo apr 05, 2020 7:33 pm |
|
 |
Fedor
Fedor
|
Lennard schreef: Beste lezer, Voor STIWOT-medewerkers blijft het medewerkersforum toegankelijk.
Allemaal medewerker worden dus (voor degene het nog niet zijn) :wink: Maar eerlijk gezegd gebruikte ik het forum ook alleen nog maar als communicatiemiddel tussen de medewerkers. Jammer dat het verder is doodgebloed. Wel goed dat het besluit is genomen.
|
zo apr 05, 2020 8:49 pm |
|
 |
Lennard
Bestuur STIWOT
Lennard
Geregistreerd: do maart 26, 2015 9:29 pm Berichten: 307 Woonplaats: Utrecht
|
Het publieke STIWOT Forum is bij deze gesloten.
_________________ "Every soldier must know, before he goes into battle, how the little battle he is to fight fits into the larger picture, and how the success of his fighting will influence the battle as a whole." Field Marshal Bernard Law Montgomery
|
za apr 11, 2020 10:38 am |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|