Het is nu vr apr 19, 2024 8:35 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
oorlogsmisdaden en misdrijven tegen de menselijkheid 
Auteur Bericht
Onyx
Bericht Re: oorlogsmisdaden
Antwerp X schreef:
Onyx schreef:
sitting bull schreef:
.. terwijl zij dachten dat ze er goed aan deden om het communisme te gaan bestrijden , terwijl zij geen oorlogsmisdaden op hun geweten hadden.


Ze maakten een verkeerde keuze om het Duitse regime te proberen in stand te houden (en dus de holocaust in stand te houden). Naiviteit vind ik geen excuus.


Heb jij even weinig (of veel, al om het even) begrip voor iemand die dacht goed te doen om het communisme te bestrijden als voor iemand die dacht goed te doen door de gaskamers zo lang mogelijk te laten werken? Klinkt dat niet een beetje raar?


Ik vergelijk het een niet met het ander. Ik kan ook niet zeggen dat ik begrip heb voor bijv een klap in iemand's gezicht geven omdat bijv iemand vermoorden erger is. Voor beiden heb ik geen begrip.


do aug 04, 2005 2:09 pm
Antwerp X
Bericht Re: oorlogsmisdaden
Onyx schreef:
Ik vergelijk het een niet met het ander. Ik kan ook niet zeggen dat ik begrip heb voor bijv een klap in iemand's gezicht geven omdat bijv iemand vermoorden erger is. Voor beiden heb ik geen begrip.


Dus je stelt ze aan elkaar gelijk. Dat komt nog steeds raar over bij mij.


do aug 04, 2005 7:15 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group