Het is nu do maart 28, 2024 5:23 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Woeste Hoeve 
Auteur Bericht
philip reinders
Bericht 
Als ik ze tegenkom als ik op begraafplaatsen ben om Artillery/RAAF graven te fotograferen en ik zie danneem ik ze mee, leve de digitale camera :roll:


do sep 11, 2008 6:52 pm
Schindler
Bericht 
Mijn oom van in de 90 was betrokken bij dit voorval.
Ik heb bij hem een fotoboek gezien met het resultaat van deze actie, ook foto's van de slachtoffers. Er waren slachtoffers die een genade schot hadden (voorhoofd). Volgens mij is dit "fotoboek" uniek en is er maar 1 van.
Hij wilde nooit of bijna nooit praten over zijn belevenissen als verzetsman, alleen met mijn overleden vader.
Als de mogelijkheid zich voordoet zal ik proberen het boek in mijn bezit te krijgen, dan kan ik dit evt delen of aan een museum schenken.


do feb 25, 2010 11:45 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group