Het is nu vr maart 29, 2024 2:42 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
hoe maak ik echt beton? 
Auteur Bericht
Bart Geraerts
Bericht 
dat kan natuurlijk ook, alleen voor schietgaten etc te maken is dit niet aan te raden he :P

In piepschuim kan je alles netjes uitkappen :) en das nou net wat ik moet hebben ;)


wo jul 07, 2004 1:16 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Ok, ik ben daarnet even de Gamma binnengewandelt, ik heb er van die allesvuller zien staan, er was echter zoveel verschillende keus, welke moet ik nemen :?:

Piepschuim hadden ze daar niet, maar wel in de Praxis... in pakken van ettelijke vierkante meters...
Daarom volgende vraag: Weet er iemand een modelbouw winkel dicht bij of in maastricht...


wo jul 07, 2004 4:21 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola

Citaat:
dat kan natuurlijk ook, alleen voor schietgaten etc te maken is dit niet aan te raden he

In piepschuim kan je alles netjes uitkappen en das nou net wat ik moet hebben

Dit is zeker waar. Met Styrofoam kan je na een kwartiertje creatief spelen met je hobbymes al een paar hele mooie effecten bereiken als het gaat om inslagschade. Onderstaande foto laat een diorama zien dat ik een paar jaar terug heb gemaakt het gebouwtje bestaat uit Styrofoam en Plamuur.
Afbeelding
Een artikel hoe ik het heb gemaakt is te vinden onder de volgende link:
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=142
en meer foto`s zijn te vinden onder deze link:
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum/viewtopic.php?t=445

Citaat:
Ok, ik ben daarnet even de Gamma binnengewandelt, ik heb er van die allesvuller zien staan, er was echter zoveel verschillende keus, welke moet ik nemen

IS dit de allesvuller in een tube of als een emmertje of is het de poeder variant? Je moet goed opletten welke je neemt want sommigen hebben de eigenschap dat ze piepschuim oplossen. Ik geloof dat je met Acryl plamuur dat probleem niet heb. Ik persoonlijk gebruik altijd de Plamuur die in een tube zit. lekker goedkoop en een grote hoeveelheid.

Citaat:
Piepschuim hadden ze daar niet, maar wel in de Praxis... in pakken van ettelijke vierkante meters...

Zorg wel dat je de variant zonder bolletjes neemt. Het is te vinden in verschillende kleuren. Roze, Groen, Geel, blauw etc. dit sturofoam is het beste om te gebruiken bij dit soort dingen.

Greetz Robert


wo jul 07, 2004 7:47 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group