Het is nu do maart 28, 2024 4:00 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
k'nex 
Auteur Bericht
Toon Schouteten
Bericht k'nex
aangezien ik nog een kind ben speel ik nog steeds met speelgoed en dit kwam eruit. hopelijk herken je wat de foto's. het moeten een spitfire en een panther voorstellen. wat vinden jullie heirvan?

http://img272.imageshack.us/my.php?imag ... ex20hm.jpg

http://img272.imageshack.us/my.php?imag ... nex6br.jpg

http://img272.imageshack.us/my.php?imag ... ex20hs.jpg

http://img333.imageshack.us/my.php?imag ... nex8iz.jpg


ma aug 29, 2005 10:17 pm
IA013
Bericht 
You've got too much spare time,friend :)


di aug 30, 2005 10:03 am
Toon Schouteten
Bericht 
tja daar zeg je wel iets ja want ik ben er heel lang aan bezig geweest om ze te bouwen. maar het loont wel de moeite vindt ik omdat het mooie moddellen zijn die ik uiteindelijk heb kunnen maken. Maar meestal maak ik een model en als het goed is bouw ik eraan verder zodat het steeds mooier en echter wordt. en darom kan ik eigenlijk zeggen dat ik aan die spitfire al 2 jaar bezig ben omdat ik steeds kleine dingetjes verbeter.


di aug 30, 2005 1:39 pm
IA013
Bericht 
2 jaar? Zou je dan niet beter échte schaalmodellen maken, met van die special "kits" die je in de modelbouwzaak kan kopen?


di aug 30, 2005 1:46 pm
Toon Schouteten
Bericht 
zou ik kunnen maar die zijn meestal niet zo sterk om ermee te spelen he. en ik kan er altijd een fantasietje aan hangen enzo. en als ik het beugezien ben kan ik het altijd afbreken en ere een nieuwe maken.


di aug 30, 2005 1:47 pm
Mario
Bericht 
Wat ik ervan vind ?
Eerlijk ?
Nogal excentriek, maar als jij het leuk vind nog altijd beter als andere mensen de duvel aandoen.
Als je het niet gezegd had, zou ik er geen Spitfire of Panther in hebben herkend.


di aug 30, 2005 1:54 pm
Tiger Wittmann
Bericht 
ziet er best goed uit, mijn broertje heeft eens(om bij mij te slijmen en omdat hij me bezig heeft gezien met het echte modelbouw) een Tigertank van de lego gemaakt met alles erop en eraan dus ook de luiken voor de bemanning, luik voor de motor en de motor zelf en was een behoorlijk groot model kwam in de buurt van 1:6.Helaas is het een paar dagen erna gesneuvelt omdat hij iets anders ging bouwen.


di sep 06, 2005 2:27 pm
geert
Bericht 
1:6 ???


di sep 06, 2005 5:04 pm
Tiger Wittmann
Bericht 
sorry, ik bedoel 1:16


di sep 06, 2005 6:15 pm
Toon Schouteten
Bericht 
mmm leuk idee want mijn ervaringen met lego zijn dat je op kleine schaal niet echt tanks kan bouwen. heb er wel al is eentje geprobeerd: de mauss maar die is niet zo heel mooi gelukt.


wo sep 07, 2005 7:16 pm
Toon Schouteten
Bericht 
Citaat:
Wat ik ervan vind ?
Eerlijk ?
Nogal excentriek, maar als jij het leuk vind nog altijd beter als andere mensen de duvel aandoen.
Als je het niet gezegd had, zou ik er geen Spitfire of Panther in hebben herkend.


nu ben ik toch nog blij dat er iemand voor zijn eigen mening uitkomt al is het helaas niet de mijne.


wo sep 07, 2005 7:17 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Ik herken er wel een vliegtuig en een tank in, maar meer ook niet. Toch knap gedaan!


wo sep 07, 2005 7:33 pm
Profiel
Toon Schouteten
Bericht 
bedankt.


do sep 08, 2005 12:33 pm
Mario
Bericht 
Dag Toon, je moet mijn reactie nu ook niet te negatief opvatten.
Zelf zou ik er nooit aan beginnen en ik wist niet eens dat zoiets bestond, maar als jij er plezier aan hebt, wie ben ik dan om dat belachelijk of zoiets te vinden.

Voor de rest herken ik er ook wel een vliegtuig en tank in, maar als jij het niet getypt had, zou ik bij God niet geweten hebben welke types.

Veel plezier nog met je hobby :).


vr sep 09, 2005 8:52 am
Toon Schouteten
Bericht 
ik nee mhet niet negatief hoor. het feit dat er iemand een duidelijke mening formeerd laat mij inzien dat jullie mijn post ook serieus nemen en dus ook serieus willen antwoorden. En natuurlijk is het een vliegtuig en een tank maar het kan idd beter dat weet ik ook maar ik denk dat ik het zelf niet beter kan maken.


vr sep 09, 2005 12:37 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group