Het is nu do maart 28, 2024 10:05 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
kleur nummers academy 
Auteur Bericht
swinny
Bericht kleur nummers academy
Hallo

Ik ben hier harstikke nieuw , maar heb de site al een tijdje door gelezen en ben zeer onder de indruk.
Wat een info dat je hier kunt krijgen, echt te gek.

ik heb zelf ook een vraagje.

Ik ben pas begonnen met het bouwen van vliegtuigen van het merk academy schaal 1:72 maar vroeg me af of er misschien een lijst is met de kleuren die academy voor schrijft en die dan te vergelijken zijn met revell.?

Ben trouwens zeer tevreden over academy , goed en gedetailleerd spul voor weinig geld.
ik heb mijn modellen op vakantie in engeland gekocht coor omgerekend 7 euro, maar kan hier in nederland in de winkels niets vinden van academy.

Weten jullie misschien waar ik nog meer van deze modellen kan krijgen.

Het gaat mij om ww 2 modellen van schaal 1:72.

Ben ook zeer geinteresseerd in het zelf bouwen van dioramas erom heen maar kan op internet vrij weinig vinden hierover

nou dit is misschien heel wat maar hoop toch een antwoord te krijgen, alvast bedankt, andy


di sep 13, 2005 12:10 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik heb wel een tabel met vergelijkingen van diverse verfmerken, heb je die gemaild.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 13, 2005 7:59 am
Profiel WWW
Mario
Bericht 
Als ik eraan denk post ik vanavond het adres van een webpagina waar een heel aantal verschillende merken naast elkaar worden gezet.


di sep 13, 2005 8:17 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Deze lijst heb ik overigens in Word document, dus als iemand die gemaild wil hebben, stuur je emailadres maar via pm

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 13, 2005 8:19 am
Profiel WWW
Mario
Bericht 
Reeds gevonden : http://www.airmodel.sk/indns_eng.html
In de kolom links 'Colours' aanklikken. :wink:


di sep 13, 2005 8:49 am
swinny
Bericht 
mario en wilco, mag ik jullie beiden bedanken, hier heb ik zeer zeker wat aan.

Super wat een snelle reactie.

Rest me nog de vraag over de verkrijgbaarheid van academy en eventueel info of foto`s over het maken van diorama`s.

Andy


di sep 13, 2005 9:01 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
De goed modelzaken, meer kan ik eigenlijk iet zeggen.
Als ik het niet bestel via internet, koop ik mijn modellen vooral bij "de Wapstad" in Rijswijk en Wenting in Arnhem.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 13, 2005 12:56 pm
Profiel WWW
Jurrie
Bericht 
@andy,

Voor foto's / artikelen over dio's kan je o.a. even op mijn site een kijkje nemen ( www.plastickits.tk ), maar je kan ook eens kijken op www.twenot-forums.nl of www.armorama.com

Ik denk dat je dan al een heel eind komt!

Greetz!

Jurrie


di sep 13, 2005 9:28 pm
swinny
Bericht 
Ok Jurrie ga ik meteen doen, bedankt


di sep 13, 2005 10:55 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group